ریشی سوناک تبریک عید را برای مسلمانان در بریتانیا و سراسر جهان گسترش داد

ریشی سوناک تبریک عید را برای مسلمانان در بریتانیا و سراسر جهان گسترش داد

لندن:

ریشی سوناک، نخست وزیر، عید قربان را به جامعه مسلمانان بریتانیا تبریک گفت و در مورد کمک های آنها به زندگی در بریتانیا انعکاس داد.

سوناک در پیامی که شبانه روز پنجشنبه و همزمان با جشن عید فطر در سراسر جهان در طول این آخر هفته منتشر شد، گفت که مشتاقانه منتظر استقبال نمایندگان جامعه مسلمانان بریتانیا در خیابان داونینگ برای جشن گرفتن این جشنواره است.

داونینگ استریت سالانه میزبان یک پذیرایی عید و همچنین رویدادهایی به مناسبت سایر جشنواره های اجتماعی است.

سوناک گفت: «با پایان یافتن ماه رمضان، می‌خواهم گرم‌ترین آرزوهایم را برای مسلمانان بریتانیا و سراسر جهان به مناسبت عید فطر ارسال کنم».

«عید فرصتی به موقع برای قدردانی از ارزش های مشترکی است که ما را به هم پیوند می دهد، به ویژه شفقت و فداکاری شما برای کمک به امور خیریه و بشردوستی. این امر در اوایل سال جاری با واکنش برجسته جامعه برای حمایت از قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه مشهود بود.»

رهبر 42 ساله هندی بریتانیایی خاطرنشان کرد که در حالی که خانواده ها و دوستان گرد هم می آیند تا جشن بگیرند، او مایل است به “کمک باورنکردنی” جامعه مسلمانان به کشور ادای احترام کند.

چه در تجارت، ورزش، رسانه، خدمات عمومی ما، یا البته NHS ما [National Health Service] و نیروهای مسلح، مسلمانان بریتانیا به موفقیت کشور کمک می کنند. عید بر همه کسانی که امروز آن را مشاهده می کنند مبارک باشد. من مشتاقانه منتظر استقبال نمایندگان جامعه مسلمانان بریتانیا در داونینگ استریت برای جشن هستم.»

سوناک روز جمعه با یک روز پرمشغله در محل کار روبرو می شود و همه نگاه ها به او است و او یافته های یک گزارش مستقل را در مورد ادعاهای قلدری توسط کارمندان دولت علیه دستیار نزدیک و همکار خود در کابینه، معاون نخست وزیر دومینیک راب بررسی می کند.

گزارش یک وکیل دادگستری به رئیس وزیر، نخست‌وزیر، ارائه شد، و او تصمیم می‌گیرد در صورتی که راب قانون وزارت را نقض کرده است، اقدام کند.

در حالی که اپوزیسیون او را به دودلی و تأخیر متهم کرده است، داونینگ استریت تاکید کرده است که نخست وزیر در حال مطالعه دقیق یافته ها قبل از اعلام تصمیم خود در مورد راب است که وزیر دادگستری بریتانیا نیز هست و حرکت نهایی ممکن است شامل یک جابجایی کوچک باشد. نمونه کارها در صورت نیاز به جایگزینی او.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)