مردی می‌گوید سگ خانگی انگشت پایش را تا استخوان جوید، اما جانش را نجات داد

مردی می گوید سگ خانگی انگشت پایش را تا استخوان جوید، اما جانش را نجات داد

توله سگ بولداگ 7 ماهه هنگام خواب نزدیک صاحبش بود.

مردی در بریتانیا گفت توله سگش پس از جویدن انگشت شست پا “تا استخوان” در حالی که او خواب بود، پایش را نجات داد. مطابق با نیویورک پستدیوید لیندسی با بولداگ خود هارلی در همان نزدیکی روی مبل چرت می زد. او با فریادهای همسرش که فریاد می‌کشید توله‌سنگ پایش را می‌جوید از خواب بیدار شد. مرد در جایی که انگشت شست پایش بود یک کنده خونی دید. این توله 7 ماهه آنقدر آن را جوید که انگشت پا شکسته و یک میخ از آن آویزان شده بود.

اگرچه این زوج از کشف کاری که سگ انجام داد شوکه شدند، اما بعداً معلوم شد که این یک نعمت بزرگ بود.

آقای لیندزی گفت: “تا استخوان جویده شد و آن را ترک کرد. اما به خاطر همه اینها، متوجه شدم که پایم کاملا بی حس شده است، نمی توانم چیزی احساس کنم.” پست.

این ساکن کمبریج مجبور شد 9 روز را در بیمارستان بگذراند زیرا پزشکان آنتی بیوتیک های داخل وریدی تجویز کردند تا از گسترش عفونت به استخوان او جلوگیری کنند.

پزشکان دریافتند که آقای لیندسی، که از دیابت رنج می‌برد، از انسداد دو شریان رنج می‌برد که به دلیل عدم جریان خون در ناحیه، در معرض خطر قطع پا قرار گرفته است.

از آنجایی که سگ ناحیه اطراف انگشت پا را در معرض دید قرار داد، پزشکان توانستند مشکل را ارزیابی کنند و اکنون در حال بررسی هستند که آیا نیاز به افزودن استنت برای باز کردن رگ‌های مرد و بازگرداندن گردش خون به اندام‌های او دارند یا خیر.

آقای لیندسی گفت: “باید به این موضوع بخندید. او با جویدن انگشت پایم به من لطف کرد.” اسکای نیوز.

مرد همچنین گفت که قصد ندارد سگ را بدهد. من هم سعی می‌کنم انگشت پام را نگه دارم، اما اگر نشد، به دکتر گفتم آن را قطع کند و می‌توانم آن را برایش به خانه ببرم!