رسانه های اجتماعی محافظه کار بسته شده توسط مالکان جدید – RT World News

صاحبان جدید پلتفرم پارلر می‌گویند که «کلون توییتر… برای محافظه‌کاران» دیگر یک تجارت غیرقابل دوام است.

پارلر، یک پلتفرم رسانه اجتماعی با گرایش محافظه‌کارانه و محبوب در میان حامیان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، اوایل این هفته پس از خرید آن توسط شرکت رسانه‌های دیجیتال، استاربرد، از حالت آنلاین خارج شد.

مالک جدید این پلت فرم که قبلا المپیک مدیا نامیده می شد، روز جمعه از خرید آن خبر داد. پارلر “همانطور که در حال حاضر تشکیل شده است” تعطیل شده است برای انجام یک ارزیابی استراتژیک، Starboard در بیانیه ای که در صفحه اصلی این پلتفرم منتشر شد، گفت.

در مورد زمان بازگشت پارلر یا تغییراتی که مالکان جدید قصد ارائه آن را دارند، صحبتی نشده است. در عوض، استاربرد گفت که می بیند “فرصت های فوق العاده ای در بخش های مختلف برای ادامه خدمت به جوامع به حاشیه رانده شده یا حتی سانسور شده آشکار.”

مالکان جدید این را حفظ کردند “هیچ فرد منطقی باور نمی کند که شبیه سازی توییتر فقط برای محافظه کاران یک تجارت قابل دوام است.” رایان کوین، مدیرعامل استاربرد گفت که شرکت او مشتاقانه منتظر ادغام مخاطبان پلتفرم رسانه اجتماعی است در تمام پلتفرم‌های موجود ما.

Starboard که توسط Coyne در سال 2018 تأسیس شد، چندین پلتفرم با گرایش محافظه‌کارانه دیگر مانند American Wire و BizPac Review را در خود جای داده است. این شرکت گفت که انتظار دارد قرارداد خرید پارلر تا پایان سه ماهه دوم سال 2023 افزایش یابد.


کانیه وست به خرید پارلر وابسته به محافظه کاران چشم دوخته است

این پیشرفت ماه ها پس از فروپاشی قرارداد دیگری رخ می دهد که پارلر توسط خواننده رپ آمریکایی، کانیه وست، خریداری می شود که به طور قانونی نام خود را به Ye تغییر داده است. او پس از تعلیق در اینستاگرام و توییتر به دنبال خرید این پلت فرم رسانه های اجتماعی بود. این دو غول رسانه های اجتماعی او را به دنبال اظهارنظرهای مربوط به یهودیان ممنوع کردند.

در ماه دسامبر، پارلر گفت که شرکت و وست این معامله را نبسته اند. به نقل از TechCrunch، مالک وقت پلتفرم رسانه اجتماعی گفت: “Parlement Technologies تایید کرده است که شرکت متقابلا با Ye برای پایان دادن به قصد فروش Parler به توافق رسیده است.”

Parler در سال 2018 توسط جان ماتز و ربکا مرسر، دختر میلیاردر رابرت مرسر، مالک مشترک وب سایت خبری محافظه کار Breitbart، تاسیس شد. این شبکه اجتماعی به دلیل اجازه از اپ استور اپل و گوگل پلی استور حذف شد “محتوای خشونت آمیز” پس از هجوم هواداران ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا. آمازون نیز در آن زمان آن را از سرویس میزبانی وب خود حذف کرد.

در ماه مه 2021، پس از معرفی محتوای قوی تر، به اپ استور بازگشت. Google Store آن را در سپتامبر 2022 بازگرداند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: