رئیس پنتاگون از خروج کارلسون خوشحال است – پولیتیکو – اخبار RT World

مجری محبوب سابق فاکس نیوز به طور مرتب از «زنانه شدن» ارتش ایالات متحده انتقاد می کرد

پولیتیکو مدعی شده است که مقامات ارشد پنتاگون از خروج تاکر کارلسون از فاکس نیوز استقبال کرده اند. مجری محبوب به طور مرتب از سیاست های تنوع و فراگیری ارتش ایالات متحده انتقاد می کرد و ادعا می کرد که این سیاست ها به قیمت آمادگی نبرد تحمیل شده است.

ما کشور بهتری هستیم بدون اینکه او هر شب در مقابل صدها هزار نفر ارتش ما را به خدمت بگیرد.» یک مقام ارشد وزارت دفاع به شرط ناشناس ماندن به این خبرگزاری گفت. منبع ادعا کرد که کارلسون این کار را کرده است “مسخره کرد” از مطبوعات آزاد و بارها سیاست‌های وزارتخانه را انتخاب کرده و از آن‌ها برای از بین بردن وزارت دفاع استفاده می‌کنند [Defense Department] به عنوان یک نهاد.»

یکی دیگر از مقامات در اظهار نظر در مورد خروج کارلسون از شبکه محافظه کار گفته است: “رهایی خوب.”

مجری محبوب سابق در پرایم تایم مرتباً پنتاگون را به تضعیف توانایی های جنگی ایالات متحده به خاطر فراگیری با انگیزه ایدئولوژیکی که تحت فشار دولت جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن تحمیل شده است، متهم می کرد.


پنتاگون «اشتباه انگشت چاق» را مسئول انتشار مجدد دیدگاه تاکر کارلسون در اوکراین می‌داند

در بخشی از مارس 2021، کارلسون از معرفی لباس‌های پرواز برای هوانوردان باردار انتقاد کرد و نشان داد که واشنگتن برخلاف رقیبش پکن، در مسیر کاملاً اشتباهی حرکت می‌کند.

“در حالی که ارتش چین با جمع آوری بزرگترین نیروی دریایی جهان مردانه تر می شود، ارتش ما باید همانطور که جو بایدن می گوید زنانه تر شود.” کارلسون گفت. این یک تمسخر ارتش آمریکا و مأموریت اصلی آن است که برنده شدن در جنگ‌هاست.»

این اظهارات باعث سرزنش مستقیم نادری از سوی پنتاگون شد و جان کربی، سخنگوی آن زمان، پاسخ داد: کاری که ما مطلقاً انجام نمی دهیم این است که از یک مجری برنامه گفتگو یا ارتش چین مشاوره پرسنل دریافت کنیم.

ما می دانیم که امروز بزرگترین ارتش جهان هستیم و حتی برای همه چیزهایی که باید بهبود دهیم، دقیقاً می دانیم که چرا اینطور است. کربی اصرار کرد.

هنگامی که پولیتیکو از او پرسیده شد نظرش در مورد شادی گزارش شده در خروجش در میان مقامات ارشد پنتاگون چیست، کارلسون در پیامی پاسخ داد: “ها! من مطمئن هستم.”

بیشتر بخوانید:
خروج تاکر کارلسون نیم میلیارد از ارزش بازار فاکس را از بین می برد

خبر جدایی کارلسون و فاکس نیوز در روز دوشنبه، اندکی قبل از پخش برنامه پربیننده وی منتشر شد. هیچ یک از طرفین توضیحی برای این جدایی ارائه نکرده اند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: