دونالد ترامپ متعهد شد که جو بایدن را در انتخابات 2024 “در هم بکوبد”.

دونالد ترامپ متعهد شد که در انتخابات 2024 جو بایدن را درهم بشکند

دونالد ترامپ در این گردهمایی گفت: اکنون انتخاب در این انتخابات بین قدرت یا ضعف است.

منچستر:

دونالد ترامپ روز پنجشنبه متعهد شد که جو بایدن را در انتخابات سال 2024 “درهم شکسته” کند و در اولین توقف مبارزات انتخاباتی خود از زمان ورود جانشین وی به رقابت های انتخاباتی در سال 2024 هشدار داد که اگر این میلیاردر جمهوری خواه به قدرت بازنگردد، ایالات متحده به “آنارشی” فرو خواهد رفت.

سخنرانی سرکش در هتلی در منچستر، نیوهمپشایر، با افزایش مشکلات حقوقی رئیس جمهور پیشین که دو بار استیضاح شده بود، همراه شد، زیرا نویسنده ای که ترامپ را به تجاوز جنسی متهم می کند برای دومین روز در دادگاه مدنی در نیویورک شهادت داد.

ترامپ در جمع جمعیت نسبتاً متوسطی که حدود 1500 حامی داشت، گفت: اکنون انتخاب در این انتخابات بین قدرت یا ضعف، بین موفقیت یا شکست، بین امنیت یا هرج و مرج، بین صلح یا درگیری، و رفاه یا فاجعه است.

ما در یک فاجعه زندگی می کنیم. با رای شما در 5 نوامبر 2024، جو بایدن و کاخ سفید را در پای صندوق های رای له خواهیم کرد و کار ناتمام خود را حل و فصل خواهیم کرد.”

این اولین حضور ترامپ از ژانویه در ایالت گرانیت بود که او را در رقابت نامزدی جمهوری خواهان در سال 2016 پس از شروعی متزلزل در آیووا به پیروزی رساند.

بایدن، 80 ساله، روز سه شنبه اعلام کرد که در سال 2024 برای بار دوم انتخاب خواهد شد و هشدار داد که انتخابات بعدی، مانند انتخابات گذشته، “نبردی برای روح” خواهد بود.

بسیاری از جمهوری خواهان ارشد می گویند که ترامپ 76 ساله پس از اینکه جمهوری خواهان را به نمایش ضعیف در انتخابات عمومی 2020 و در دو دوره اخیر میان دوره ای هدایت کرد، دوباره در موقعیت شکست قرار می گیرد.

کریس سونونو، فرماندار نیوهمپشایر، که گفته می شود در حال بررسی یک نامزدی رقیب برای ریاست جمهوری است، روز یکشنبه به NBC گفت: “جمهوری خواهان کسی را می خواهند که بتواند در نوامبر 24 برنده شود. دونالد ترامپ یک بازنده است.”

9 جمهوری‌خواه در سنای ایالات متحده از این میلیاردر حمایت کرده‌اند، اما برخی دیگر هشدار می‌دهند که پیگرد قانونی ترامپ ممکن است امیدهای آن‌ها را برای پس گرفتن اتاق عالی کنگره از دموکرات‌ها در سال آینده تضعیف کند.

ترامپ به اتهام تهمت و افترا در دادرسی مدنی در نیویورک، متهم به تجاوز جنسی به نویسنده ای جین کارول در سال 1996، و به دلیل پرداخت پول به یک ستاره پورن در سال 2016 در یک پرونده جنایی متهم شده است که احتمالا تا سال انتخابات ادامه خواهد داشت. .

او همچنین با احتمال اتهام از سوی دادستان های وزارت دادگستری و جورجیا در پرونده های مربوط به تلاش های وی برای سرنگونی انتخابات 2020 و احتکار اسناد دولتی مواجه است.

با این حال ترامپ همواره در رای گیری مقدماتی جمهوری خواهان پیشتاز دو رقمی را حفظ کرده است و از نزدیک ترین رقیب احتمالی خود، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، که در سخنرانی خود در نیوهمپشایر به عنوان “در حال سقوط و سوختن” توصیف می کند، بسیار جلوتر است.

ترامپ، که همه تخلفات را انکار می‌کند، با عصبانیت «شکار جادوگران بی‌پایان» علیه خود را محکوم کرد، همانطور که همیشه در اظهارات عمومی انجام می‌دهد، و به حامیانش گفت که نام مستعار «کج» را که برای بدنام کردن دشمن دیرینه هیلاری کلینتون به کار می‌برد بازنشسته می‌کند و آن را به بایدن می‌دهد. بجای.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)