در مقابل دوربین، بازیکن بسکتبال روی صحنه هنگام سخنرانی جو بایدن در کاخ سفید غش کرد

در مقابل دوربین، بازیکن بسکتبال روی صحنه هنگام سخنرانی جو بایدن در کاخ سفید غش کرد

پخش زنده کاخ سفید پس از فروپاشی قطع شد.

مراسم جشن جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید از تیم بسکتبال زنان دانشگاه ایالتی لوئیزیانا (LSU) روز جمعه پس از آن که سامیا اسمیت، مهاجم سال اول در حین سخنرانی خود بیهوش شد، به حاشیه رفت. این رویداد در زمان وقوع این حادثه به صورت زنده پخش می شد و به گفته پزشکان، در حالی که خانم اسمیت توسط کادر پزشکی مراقبت می شد، پخش تقریباً هفت دقیقه متوقف شد. نیویورک پست.

ویدئویی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، نشان می‌دهد که خانم اسمیت در کنار هم تیمی‌هایش پشت بایدن ایستاده است، قبل از اینکه ناگهان سقوط کند. از سوی دیگر، رئیس جمهور در حالی که ورزشکار تحت درمان قرار گرفت و با ویلچر از اتاق خارج شد، به طرز ناخوشایندی ایستاده بود.

ویدئوی زیر را تماشا کنید:

زمانی که این رویداد از سر گرفته شد، آقای بایدن گفت: «این اولین بار نیست که این اتفاق می‌افتد». وی افزود: مهمانان کاخ سفید در گذشته بیهوش شده اند و نیاز به معاینه در مطب پزشک تعبیه شده در عمارت اجرایی داشتند. پست.

همچنین بخوانید | اینفلوئنسر پس از خوردن 7 بطری «ودکای چینی» در جریان پخش زنده جان خود را از دست داد.

به طور جداگانه، در یک به روز رسانی، بسکتبال زنان LSU گفت که خانم اسمیت اکنون “احساس خوبی دارد، روحیه خوبی دارد و پس از بازگشت در باتوم روژ، تحت ارزیابی بیشتری قرار خواهد گرفت”.

این ورزشکار در توییتی نوشت: “همه چیز خوب است! از اولین پاسخ دهندگان و همه کسانی که کمک کردند، تشکر می کنم، از همه شما بسیار قدردانی می شود! حدس می زنم می توانید بگویید که من نشانم را در خانه سفید گذاشتم.”

قابل توجه، با توجه به مردم، LSU Tigers در حال بازدید از کاخ سفید برای جشن قهرمانی زنان NCAA (انجمن ملی دو و میدانی دانشگاهی) 2023 خود بودند که در مسابقات مارس Madness آیووا هاوکیز را شکست دادند. طبق گزارش ها، این بازی حدود 9 میلیون بیننده را به خود اختصاص داد که یک رکورد شکنی برای بازی زنان است.