در اجلاس سران G7، ایالات متحده از تحریم‌های جدید علیه روسیه بر سر اوکراین رونمایی می‌کند

در اجلاس سران G7، ایالات متحده از تحریم‌های جدید علیه روسیه بر سر اوکراین رونمایی می‌کند

رهبران گروه 7 روز جمعه در هیروشیما گرد هم می آیند و حمله به اوکراین در دستور کار قرار دارد.

هیروشیما:

یک مقام آمریکایی پیش از اجلاس سران گروه هفت در ژاپن گفت که ایالات متحده و بقیه اقتصادهای بزرگ «گروه هفت» تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را که روسیه را به دلیل جنگش علیه اوکراین هدف قرار می‌دهد، معرفی خواهند کرد.

رهبران گروه 7 روز جمعه در هیروشیما گرد هم می آیند و حمله به اوکراین که اکنون در دومین سال خود است، در دستور کار قرار دارد. ایالات متحده تحریم‌های شدیدی را علیه شرکت‌ها، بانک‌ها و افراد روسی آغاز کرده است و اعلامیه آینده برای تأیید مجدد عزم قدرت‌های جهانی برای حمایت از اوکراین و تحت فشار قرار دادن مسکو طراحی شده است.

یک مقام آمریکایی که روز پنجشنبه پیش از این گردهمایی با خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت: آخرین تلاش‌های G7 با هدف ایجاد اختلال در توانایی روسیه برای دریافت مواد مورد نیاز برای میدان نبرد، بستن منافذ مورد استفاده برای دور زدن تحریم‌ها، کاهش بیشتر اتکای بین‌المللی به انرژی روسیه و محدود کردن دسترسی مسکو به سیستم مالی بین المللی.

این مقام گفت: “تعهد ما برای ادامه سفت کردن پیچ ها بر روسیه مانند سال گذشته قوی است.”

ایالات متحده و متحدانش، از جمله اتحادیه اروپا و بریتانیا، از زمان آغاز حمله به اوکراین در فوریه 2022، به تشدید تحریم ها و فشارهای کنترل صادرات بر روسیه ادامه داده اند. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، بخش مالی و الیگارشی ها.

واشنگتن در چند ماه گذشته با تمرکز شدید بر موارد استفاده دوگانه – آنهایی که هم کاربرد تجاری و هم کاربرد نظامی دارند، با فرار از تحریم ها مقابله کرده است.

آخرین بسته تحریمی ایالات متحده شامل “محدود کردن گسترده دسته بندی کالاهای کلیدی در میدان نبرد” و همچنین ممانعت از دریافت 70 نهاد از روسیه و کشورهای ثالث از دریافت صادرات ایالات متحده با افزودن آنها به لیست سیاه وزارت بازرگانی آمریکا خواهد بود.

علاوه بر این، ایالات متحده حدود 300 تحریم جدید علیه افراد، نهادها، کشتی‌ها و هواپیماهایی را که «تسهیل‌کننده‌های مالی»، قابلیت‌های آینده روسیه در استخراج انرژی و سایر کشورهای اروپایی، خاورمیانه و آسیا را هدف قرار می‌دهند که به حمایت از جنگ کمک می‌کنند، اعلام خواهد کرد.

مقامات تحریمی ایالات متحده همچنین به بخش های بیشتری از اقتصاد روسیه گسترش خواهند یافت.

این مقام آمریکایی گفت که واشنگتن گام های مهمی برای همسویی نزدیک با اقدامات خود با اتحادیه اروپا و بریتانیا برمی دارد تا اطمینان حاصل شود که گروه 7 تا حد امکان هماهنگ در پاسخ به “اقدامات وحشیانه روسیه” باقی می ماند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)