دادگاه دهلی به کارکنان، وکلا با افزایش پرونده های کووید

از تجمع خودداری کنید، ماسک بزنید: دادگاه دهلی به کارکنان، وکلا با افزایش پرونده‌های کووید

دادگاه عالی از کارکنان و وکلای دادگستری خواست تا با افزایش موارد ابتلا به کووید در دهلی، ماسک بزنند.

دهلی نو:

رئیس دادگاه عالی دهلی روز پنجشنبه به همه کارکنان، اصحاب دعوا و وکلای دادگستری دستور داد از ماسک استفاده کنند و از تجمع گروهی در محل دادگاه خودداری کنند.

این دستورالعمل با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کووید در پایتخت کشور صادر شده است که در روز پنجشنبه ۱۶۰۳ مورد ابتلا به ویروس کرونا و سه مورد فوتی ثبت شده است.

در بخشنامه صادر شده توسط راویندرا دودجا، رئیس ثبت احوال HC آمده است: «رئیس دادگستری خرسند است دستور دهد که با توجه به افزایش موارد COVID-19 در NCT دهلی، به منظور مهار و مبارزه با گسترش موارد کووید، همه بدینوسیله به کارکنان مربوطه، یعنی کارکنان شاغل در این دادگاه و اعضای کانون وکلا، از جمله کارکنان آنها و اصحاب دعوا، دستور داده می‌شود که با رعایت احتیاط از ماسک صورت در محل این دادگاه استفاده کنند و از تجمع گسترده خودداری کنند. در مناطق مشترک، تا آنجا که ممکن است منتظر نواحی بلوک‌های دادگاه باشید و از پروتکل‌های مناسب کووید به صورت حروف و روح پیروی کنید تا از انتشار بیشتر ویروس جلوگیری کنید.»

در ادامه این بیانیه افزوده شده است: «از همه سردفتران/OSDs/هماهنگ‌کننده، DIAC/دفاتر ثبت مشترک (قضایی)/منشی‌های خصوصی به رئیس دادگستری و قضات محترم درخواست می‌شود تا اطمینان حاصل کنند که دستورالعمل‌های صادر شده هر از گاهی برای جلوگیری از انتشار ویروس کووید-19 توسط افسران/مقامات تحت کنترل خود به شدت دنبال می شوند.

موارد ابتلا به کووید در چند روز اخیر رو به افزایش بوده است. با توجه به این موضوع، دیوان عالی کشور قبلاً به وکلا اجازه حضور از طریق ویدئو کنفرانس را داده است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)