کالبد شکافی نشان می دهد که فعال کشته شده “Cop City” اول تیراندازی نکرده است – RT World News

پلیس ادعا کرده بود که معترض با نام مستعار «تورتوگیتا» ابتدا شلیک کرد و سپس توسط شش افسر کشته شد.

مانوئل استبان پائز تران، فعالی که توسط افسران گشت ایالت جورجیا در جریان یک حمله کشته شد.عملیات پاکسازیهدف قرار دادن معترضانی که در محل محل مناقشه آتلانتا اردو زده بودند.شهر پلیسبر اساس گزارش کالبد شکافی دفتر معاینات پزشکی شهرستان دی کالب که روز چهارشنبه منتشر شد، مرکز آموزش ایمنی عمومی، بر اثر اصابت 57 گلوله جان خود را از دست داد و هیچ سلاحی شلیک نکرد.

معترض معروف به تورتوگیتا از ناحیه سر، قفسه سینه، پاها و دستان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و تعدادی گلوله سوراخ های متعددی بر جای گذاشت و برخی دیگر در بدن باقی ماندند. در مجموع 14 گلوله و ترکش کشف شد.

نتایج کالبد شکافی با گزارش‌های چندگانه استفاده از زور ارائه‌شده توسط پلیس در تضاد است، که مدعی شد تران زمانی که پلیس سعی کرد در حمله 18 ژانویه، جوان 26 ساله را از چادر خارج کند، اسلحه‌ای را به سمت یک سرباز دولتی شلیک کرد. آنها گفتند که تران قبل از اینکه مأموران نارنجک های فلفلی را به منطقه شلیک کنند، از رفتن امتناع کرد، سپس ظاهراً تیراندازی کردند، به شکم یک پلیس اصابت کرد و شش افسر تیراندازی متقابل را آغاز کردند.


مظنون غیرعادی در میان «تروریست های داخلی» دستگیر شده

در حالی که گفته می‌شود اسلحه دستی اسمیت و وسون که باعث زخمی شدن این افسر شد، توسط تران در سال 2020 خریداری شده بود، نبود باقیمانده باروت روی دست‌ها، لباس‌ها یا هر عضو دیگری از بدن این فعال نشان می‌دهد که تران در واقع سلاح را شلیک نکرده است. اسنادی که ظاهراً این اسلحه را به Teran متصل می کند، علنی نشده است.

وقتی فهمیدیم فرزندمان، مانی نازنین، بی‌رحمانه توسط پلیس تیراندازی شد و 57 گلوله در سراسر بدنش زخمی شد، غمگین شدیم.مادر این فعال، بلکیس تران، روز چهارشنبه در یک بیانیه مطبوعاتی گفت.

کالبد شکافی خصوصی که توسط خانواده پرداخت شد، بی‌نتیجه بود، زیرا جسد قبلاً به‌طور کامل توسط شهرستان تشریح شده بود تا بیش از ده‌ها قطعه گلوله را خارج کنند. آن معاینه نشان داد که تران ۱۳ بار مورد اصابت گلوله قرار گرفته و با دستان بالا رفته جان خود را از دست داده است، هرچند دلیل این ژست مشخص نبود.

هیچ تصویری از دوربین بدنه از تیراندازی وجود ندارد. در حالی که سربازان ایالت جورجیا از دوربین‌های بدن استفاده نمی‌کنند، چندین سازمان مجری قانون دیگر در این حمله شرکت داشتند و برخی از فعالان استدلال می‌کنند که فیلم منتشر شده از دوربین‌های بدنه اداره پلیس آتلانتا نشان می‌دهد که افسر تران به ظاهر قربانی تیراندازی شده است.آتش دوستانه

تلاش های بنیاد پلیس آتلانتا برای ساخت یک مرکز آموزشی 90 میلیون دلاری – با نام “شهر پلیس– در یک جنگل متعلق به شهر، مخالفت شدید مردم محلی را برانگیخت و اقدامات اعتراضی از جمله اشغال این مکان برای سال‌ها ادامه داشت. حتی قبل از قتل تران، تصمیم مقامات برای متهم کردن ده ها معترض به تروریسم داخلی بحث برانگیز بوده است.