خطوط هوایی ایالات متحده بدون گذرنامه مسافران داخلی را به مکان بین‌المللی می‌فرستد

خطوط هوایی ایالات متحده بدون گذرنامه مسافران داخلی را به مکان بین‌المللی می‌فرستد

سخنگوی خطوط هوایی مرزی از این زن عذرخواهی کرد.

طی چند ماه گذشته، حوادث ناگوار خطوط هوایی به یک اتفاق رایج و در عین حال عجیب تبدیل شده است. از یک مسافر در حال ادرار کردن به یک مسافر دیگر، خطوط هوایی که مسافران را در فرودگاه ترک می کنند تا عقربی که زنی را در پرواز گاز می گیرد، برخی از حوادث غیرعادی هستند که اخیراً در صنعت هوانوردی رخ داده است. با این حال، در یک نمونه عجیب دیگر، یک شرکت هواپیمایی آمریکایی به طور تصادفی یک مسافر داخلی را به یک مکان بین المللی پرواز داد. این همه ماجرا نبود، این زن حتی پاسپورت خود را به همراه نداشت که در سرزمین خارجی فرود آمد. ABC News.

الیس-هبارد، زن نیوجرسی، که از فلوریدا دیدن کرده بود، ادعا کرد که تغییر دروازه باعث شده او به جای جکسونویل به جامائیکا برود. او به این رسانه اطلاع داد که “به طور منظم” از فیلادلفیا به خانه دوم خود در جکسونویل پرواز می کند و برای پرواز 6 نوامبر خود به دروازه ای رسید که روی آن نوشته شده بود “PHL به JAX”. او به خروجی گفت: “من هر شش هفته یک بار پرواز می کنم. من پروازهای Frontier را انتخاب کردم زیرا ما اغلب پرواز می کردیم.”

خانم هبارد از یک مامور گیت درخواست یک سفر سریع به توالت کرده بود و پس از بازگشت، هواپیما تقریباً به طور کامل سوار شد و او با عجله به داخل هواپیما منتقل شد. او در حال نقاهت پس از عمل جراحی کمر بود و کندتر از حد معمول بود.

خانم هبارد به خروجی گفت: “(مامور دروازه) گفت: “بیا، بیا. کارت پرواز خود را به من بده.” می توانم بگویم حدود ده قدم برداشتم، و او گفت: “آیا شما بورلی الیس-هبارد هستید؟” گفتم: “تو همین الان کارت پرواز من را داشتی. همین الان مرا چک کردی. بله!” او گفت: “باشه برو! برو.”

بعلاوه، خدمه پرواز به خانم هبارد اطلاع دادند که پرواز جکسونویل تغییر دروازه داشته و هواپیمای آنها در مسیر جامائیکا است. زن ادامه داد: “خندیدم. گفتم “خیلی دوست دارم به آنجا بروم، اما من ساحلی دارم که در آن زندگی می کنم” (خدمت پرواز) گفت: “به من نگاه کن. این هواپیما به جامائیکا می رود.” و از قیافه اش فهمیدم که شوخی نمی کند.”

با این حال، به زودی خانم هبارد متوجه شد که او گذرنامه خود را حمل نمی کند، زیرا او در داخل کشور پرواز می کند و بدون پاسپورتش اجازه خروج ندارد. این رسانه بیان کرد که او در جت وی که از قلمرو ایالات متحده محسوب می شود، ماند. علاوه بر این، خدمه پرواز با او منتظر ماندند تا چند ساعت بعد که هواپیما به فیلادلفیا بلند شد.

به گزارش نیویورک پست، سخنگوی خطوط هوایی فرانتیر گفت: “ما صمیمانه متأسفیم که مشتری توانسته پرواز اشتباهی را سوار شود و عذرخواهی کرده ایم. ما به او بازپرداخت و غرامت داده ایم و همچنین موضوع را با فرودگاه بررسی کرده ایم. پرسنل.”