حمله چین به دفاتر مشاوره بزرگ – RT World News

عملیات امنیتی علیه Capvision در بحبوحه تشدید قوانین ضد جاسوسی توسط پکن انجام می شود

بر اساس گزارش تلویزیون دولتی جیانگ سو در روز دوشنبه، سرویس های امنیتی چین در بحبوحه قوانین ضد جاسوسی پکن که اخیراً گسترش یافته است، به چندین دفاتر شرکت مشاوره بین المللی Capvision یورش برده اند.

Capvision متهم به عدم موفقیت شد به طور جدی به مسئولیت ها و تعهدات ضد جاسوسی خود برای جلوگیری از جاسوسی عمل کند. این رسانه گزارش داد

یک افسر پلیس ناشناس نیز به نقل از پخش کننده ادعا کرد که Capvision استخدام می کند “کارشناسان مشاور پردرآمد” سازمان بهداشت جهانی “دستیابی غیرقانونی انواع مختلف داده های حساس” از مقامات چینی که الف “خطر بزرگ برای امنیت ملی چین.”

این گزارش تاریخ حملات هماهنگ پلیس را مشخص نکرد، اما نشان داد که دفاتر نظارت در شهرهایی از جمله پکن، شنژن و شانگهای در میان آن‌هایی بودند که هدف حمله قرار گرفتند. به گفته جیانگ سو، کارمندان مورد بازجویی قرار گرفتند و دستگاه های اداری مورد بازرسی قرار گرفتند. وب سایت آن می گوید این شرکت که دفتر مرکزی آن در شانگهای و نیویورک است، طیف وسیعی از خدمات مشاوره را به بیش از 2000 مشتری بین المللی ارائه می دهد.


متحد ایالات متحده به دنبال پیوستن به بلوک ضد چین - رسانه ها است

Capvision به طور رسمی در مورد این حملات اظهار نظر نکرده است، اما در یک پست رسانه اجتماعی در روز دوشنبه اعلام کرد که این شرکت چنین است “مصمم” در تعهد خود به قوانین امنیت ملی در چین، و این که الف “نقش رهبری” در کمک به تنظیم صنعت مشاوره

در هفته‌های اخیر، چین همچنین از کارکنان دفتر گروه مشاوره آمریکایی Bain & Company در شانگهای بازجویی کرده و دفتر شرکت جمع‌آوری اطلاعات آمریکایی Mintz Group در پکن را بسته است – که همچنین شاهد بازداشت پنج نفر از کارکنان محلی آن بود.

افزایش نظارت بر این شرکت ها در بحبوحه تشدید قوانین ضد جاسوسی پکن که بر اشتراک گذاری اطلاعات بالقوه حساس حاکم است، صورت می گیرد. قوانین گسترده‌شده، توصیف «جاسوسی» را مجدداً تعریف کرد تا شامل حملات سایبری علیه زیرساخت‌های دولتی یا شبکه‌های اطلاعاتی حیاتی شود. این قانون که از اول ژوئیه اجرایی می شود، همچنین به مقامات چینی آزادی عمل بیشتری برای انجام جستجو یا درخواست داده از افراد مظنون به دست داشتن در جاسوسی می دهد.

اتاق بازرگانی آمریکا در شانگهای روز سه‌شنبه نسبت به تحقیقات پکن در مورد شرکت‌های مشاوره‌ای که روابط تجاری با ایالات متحده دارند ابراز نگرانی کرد. اریک ژنگ، رئیس آن گفت “مفید خواهد بود” تا پکن به وضوح مشخص کند که شرکت های مشاوره در چه زمینه هایی ممکن است یا نه “بررسی لازم را انجام دهید.”

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: