حمله زن آمریکایی به کارکنان فرودگاه پس از برداشتن آب سیب او

حمله زن آمریکایی به کارکنان فرودگاه پس از برداشتن آب سیب او

خانم کلمن سپس با پلیس های دیگر درگیر شد.

بر اساس اسناد دستگیری به نقل از ایندیپندنت، یک زن در آمریکا پس از حمله به سه مامور فرودگاه هنگامی که آب سیب او را بردند، دستگیر شد. ماکیا کولمن، 19 ساله، در 25 آوریل در فرودگاه بین المللی فونیکس اسکای هاربر، در حالی که از امنیت عبور می کرد، به مقامات اداره امنیت حمل و نقل (TSA) حمله کرد.

طبق سوابق دادگاه، خانم کلمن زمانی که ماموران امنیتی آب سیب او را در حالی که او تحت بررسی امنیتی بود برداشتند، عصبانی شد. لازم به ذکر است که حمل مایعات به مقدار زیاد در پروازها مجاز نمی باشد. بر اساس این گزارش، این دختر 19 ساله هنگامی که قصد داشت آب میوه را از سطل زباله بیرون بیاورد شروع به فریاد زدن کرد اما توسط افسر TSA متوقف شد.

به گفته این رسانه، خانم کلمن سپس با پلیس های دیگر درگیر شد. او یکی از ماموران را گاز گرفت، با آرنج به سر دیگری زد و دم اسبی سومی را گرفت. در عرض چند دقیقه پلیس فونیکس در محل حاضر شد و خانم کلمن را دستگیر کرد.

این جوان 19 ساله با وثیقه 4500 دلاری (3.6 میلیون روپیه) نگهداری می‌شود و در حال حاضر به «چند اتهام حمله جنحه‌ای، یک فقره خسارت جنایی و یک فقره جنایت در سطح پایین تجاوز شدید» متهم است.

مقامات بیان کردند که دو مامور TSA “برای درمان جراحات نامعلوم” به بیمارستان منتقل شدند اما به زودی مرخص شدند.

مدیر TSA دیوید پکوسکه در بیانیه ای گفت: “این حمله فیزیکی غیرقابل تحریک و گستاخانه علیه کارمندان ما غیرقابل قبول است. ما از نیروی کار متعهد خود و نقشی که آنها در حفاظت از عموم مسافران هر روز ایفا می کنند سپاسگزاریم. متأسفانه به دلیل اقدامات انجام شده توسط این مسافر، این وضعیت منجر به مجروح شدن سه نفر از افسران TSA ما شد و تقریباً 450 مسافر را که TSA برای غربالگری امنیتی به یک ایست بازرسی در همان نزدیکی هدایت کرد، ناراحت کرد.