ایلان ماسک سیاست مرخصی والدین توییتر را تغییر داد: گزارش

ایلان ماسک سیاست مرخصی والدین توییتر را تغییر داد: گزارش

چند نفر میلیاردر را به خاطر کاهش مرخصی مورد انتقاد قرار دادند.

ایلان ماسک، مدیر اجرایی توییتر، از سال گذشته که مدیریت آن را به دست گرفت، تغییرات زیادی در پلتفرم و سیاست‌های این شرکت ایجاد کرده است. طبق اسناد داخلی شرکت به نقل از نیویورک تایمز، آخرین تغییر کاهش مرخصی والدین از 20 هفته – تقریباً 140 روز – به تنها 14 روز است.

این تغییر بر کارمندانی که در ایالت‌های ایالات متحده کار می‌کنند که سیاست مرخصی با حقوق ندارند، تأثیر می‌گذارد.

“جدید: توییتر 20 هفته مرخصی والدین با حقوق را به کارمندان ارائه می داد. این به هر چیزی که طبق قانون در منطقه ای که کارمندان در آن کار می کنند، به همراه “افزایش” مرخصی دو هفته ای بر اساس اسناد داخلی تغییر می کند.” خبرنگار NYT، کیت کانگر، گفت توییت.

طبق گزارش نیویورک پست، هیچ قانون فدرالی در ایالات متحده وجود ندارد که مرخصی با حقوق والدین را اجباری کند. با این حال، قانون مرخصی خانواده و پزشکی، “مرخصی بدون حقوق و حفاظت از شغل به دلایل خاص خانوادگی و پزشکی” را تا 12 هفته برای کارمندان خاص مجاز می‌کند. مرخصی خانوادگی و پزشکی به نوعی. طبق قانون ایالتی، کارمندان مجاز به استفاده از حداکثر هشت هفته مرخصی استحقاقی در کالیفرنیا هستند. نیویورک و نیوجرسی هر دو تا 26 هفته مرخصی بدون حقوق و محافظت از شغل را علاوه بر 12 هفته مرخصی دارند. مرخصی با حقوق.

چندین نفر میلیاردر را به خاطر کاهش مرخصی مورد انتقاد قرار دادند زیرا این به مادران زمان کمی برای استراحت، بهبودی و گذراندن وقت با نوزادان خود در بسیاری از ایالت های ایالات متحده می دهد.

“بنابراین اجازه دهید من این موضوع را روشن کنم… به عنوان یک Tweep سابق که در MO زندگی می کند – ایالتی که کارفرمایان را ملزم به مرخصی نمی کند – من فقط 2 هفته تحت این سیاست جدید دریافت می کنم؟ همچنین، این کار چگونه است. آیا قرارداد اکتساب مزایای حمایتی را برای 1 سال پس از بسته شدن نقض نمی کنید؟” یک کاربر گفت

نفر دوم در این باره گفت: “شرم از توییتر. فقط دو هفته مرخصی با حقوق والدین؟! این راه نیست.”

شخص سومی اضافه کرد: “به عنوان کسی که توانستم از 20 هفته مرخصی والدینی توییتر استفاده کنم، می توانم بگویم که بودن در کنار خانواده ام در این مدت تجربه بسیار معنی داری بود. حذف آن فوق العاده است.”

کاربر دیگری خاطرنشان کرد: “اینگونه است که شکاف دستمزد جنسیتی ریشه دوانده است. یک زن اکنون این گزینه را دارد که یا دو هفته پس از زایمان به سر کار بازگردد یا یک استراحت طولانی و بدون حقوق از کار داشته باشد. 20 هفته مرخصی والدین با حقوق آن را به حداقل می رساند.”

فردی می گوید: «فقط شرکتی که با ورشکستگی مواجه است این کار را انجام می دهد.

کاربر دیگری افزود: “شما نمی توانید با کاهش نرخ زاد و ولد وسواس داشته باشید و سپس کارمندان خود را تشویق کنید که بچه دار نشوند.”