جیل بایدن در رویداد واشنگتن با لحظه ای ناخوشایند روبرو شد

ویروسی:

جیل بایدن پس از آن لحظه ناخوشایند به وضوح ناراحت بود.

جیل بایدن، بانوی اول ایالات متحده، لحظه شرم آور را تجربه کرد، زمانی که او آنچه را که فکر می کرد در جریان برگزاری مراسمی در واشنگتن به صدا درآمده بود، ارائه کرد. خانم بایدن سپس حضار را تشویق کرد که کف بزنند، اما در ویدئوهایی که در شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی منتشر شد، به وضوح ناراحت شد. مطابق با اخبار فاکساو در اجلاس آموزشی موسسه ریگان (RISE) صحبت می کرد که این حادثه رخ داد. به گفته بنیاد رونالد ریگان که میزبان این رویداد است، این یک کنفرانس سالانه است.

خانم بایدن در جریان سخنرانی خود گفت: «من از ایالت‌های قرمز و ایالت‌های آبی بازدید کرده‌ام و متوجه شده‌ام که ارزش‌های مشترکی که ما را متحد می‌کند عمیق‌تر از اختلافات ما است.

پس از این خط، بانوی اول ایالات متحده برای لحظاتی مکث کرد و پس از اینکه هیچ واکنشی از سوی حضار دریافت نکرد، با تعجب واکنش نشان داد.

او گفت: «فکر کردم ممکن است برای آن کف بزنی» و جمعیت بی‌درنگ اطاعت کردند.

پس از اینکه ویدیوی سخنرانی او مورد توجه قرار گرفت، چندین کاربر شبکه های اجتماعی این بیانیه را با اظهارات جب بوش نامزد سابق جمهوری خواه ریاست جمهوری مقایسه کردند که در یک لحظه ویروسی از استیصال، از حامیان خود خواست در یک رویداد تبلیغاتی در سال 2016 “لطفا کف بزنند”.

یکی از کاربران توییتر در واکنش به این ویدئو گفت: “ناجور”.

دیگری نوشت: “هیچ کس کف زد چون شما را باور نمی کند. متاسفم.”

این اولین بار نیست که خانم بایدن با چنین لحظه ناخوشایندی روبرو می شود. نیویورک پست سخنرانی سال 2019 خود را در حین کمپین برای شوهر جو بایدن در آیووا برجسته کرد.

او به حضار گفت اگر آقای بایدن به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، آمریکایی ها می گویند “بالاخره کسی وجود دارد که در مقابل NRA ایستاده و فرزندان ما را ایمن نگه می دارد”.

وقتی تماشاگران واکنشی نشان ندادند، خانم بایدن مجبور شد بگوید: “این خط تشویق من است، بیا!”

به گفته بنیاد و موسسه رونالد ریگان، کنفرانس RISE “میزبان رهبران آموزش از سراسر کشور است.”