جیسون وود، نماینده پارلمان استرالیا در دیدار نخست وزیر مودی از استرالیا در ماه می

نخست وزیر مودی در ماه می به استرالیا سفر خواهد کرد تا در نشست رهبری QUAD شرکت کند.

ملبورن:

جیسون وود، عضو پارلمان استرالیا (MP)، روز یکشنبه گفت که این کشور از سفر آتی نخست وزیر نارندرا مودی به استرالیا در ماه مه بسیار هیجان زده است.

آقای وود که وزیر در سایه امنیت اجتماعی، خدمات مهاجران و امور چندفرهنگی استرالیا در حاشیه Sadbhavana صحبت می کرد، گفت: “نخست وزیر مودی، شما بزرگترین دموکراسی را در جهان دارید. ما بسیار مفتخریم که بگو که به استرالیا می آیی و کار فوق العاده ای انجام می دهی. و فقط می توانم بگویم، جامعه سرخپوستان استرالیا از بازدید شما بسیار هیجان زده است. برای اینکه رهبر شماره یک جهان به استرالیا بیاید. ما بسیار مشتاق دیدار شما هستیم و اگر فرصت ملاقات با آقای مودی را داشته باشم واقعاً برای من افتخار بزرگی خواهد بود.”

نخست وزیر مودی در ماه می به استرالیا سفر خواهد کرد تا در نشست رهبری QUAD شرکت کند.

این اعلامیه در جریان کنفرانس مطبوعاتی مشترک به میزبانی نخست وزیر و همتای استرالیایی آنتونی آلبانیز که در ماه مارس در یک سفر چهار روزه به هند بود، اعلام شد.

نخست وزیر مودی گفت: “هند و استرالیا هر دو اعضای چهارگانه هستند. من از نخست وزیر آلبانیز برای دعوت من به استرالیا برای اجلاس سران چهارگانه در ماه مه تشکر می کنم. من او را برای اجلاس G20 در سپتامبر به هند دعوت کردم.”

رهبران گروه QUAD پیش از این در چهار نوبت با یکدیگر دیدار کرده اند و نشست بعدی آنها در استرالیا برگزار خواهد شد. اهمیت این گروه در منطقه به دلیل علاقه شدید آن به رشد اقتصادی پایدار و فراگیر و افزایش ارتباطات مردمی نه تنها بین اعضای QUAD بلکه بین اعضای غیر QUAD افزایش یافته است.

نخست وزیر نارندرا مودی در موارد متعدد تاکید کرده است که QUAD یک نیروی خیر جهانی است و هدف آن توسعه منطقه و در عین حال حفاظت از منافع همه اعضای منطقه هند و اقیانوس آرام است.

آقای وود همچنین گفت که علاوه بر جامعه استرالیایی، جامعه استرالیایی هند نیز از سفر آتی نخست وزیر مودی به استرالیا بسیار هیجان زده است. وود گفت که نخست وزیر مودی طرفداران زیادی در استرالیا دارد و مهارت های رهبری او مورد احترام همه مردم است.

جیسون وود گفت: “ما توانایی نخست وزیر مودی در احترام گذاشتن به همه مردم و روحیه همکاری و فروتنی او را تحسین می کنیم. تحت رهبری او، هند اکنون به عنوان دارای کارآفرینان در نظر گرفته می شود و جایی که تلاش سخت شما پاداش می گیرد.”

و شما طرفداران زیادی در استرالیا دارید و کار فوق العاده ای انجام می دهید. چیزی که من در مورد رهبری او دوست دارم توانایی او در احترام به همه مردم، همکاری با یکدیگر و بسیار فروتن است، چیزی که من نمی توانم بگویم، نه همه رهبران سیاسی. و این چیزی است که در مورد کیفیت اوست و به همین دلیل است که او در سراسر جهان نیز بسیار محبوب است.”

وی با تمجید از پیشرفت هند در عرصه اقتصادی گفت: “هند اکنون کشوری است که کارآفرینان دارد. این کشور به عنوان کشوری در نظر گرفته می شود که در آن کاری را که انجام می دهید پیش می برید و دستاوردهایی با پاداش از تلاش خود به دست خواهید آورد. این همان چیزی است که می‌دانم آقای مودی ایجاد کرده است، چارچوبی است که اگر سخت کار کنید، پشت آن سود خواهید برد.»

رویداد Sadbhawana ابتکاری است که توسط بنیاد NID آغاز شد و دیدگاه نخست وزیر نارندرا مودی از “Vasudhaiva Kutumbakam” را که در آن او کل جهان را به عنوان “یک خانواده” به هر گوشه از جهان خواند، آغاز کرد.

در این مراسم بزرگان دینی، فرهیختگان، علما، وعاظ و پژوهشگران حضور داشتند.

“این یک رویداد شگفت‌انگیز بود که همه رهبران مذهبی با هم صدای صلح و هماهنگی داشته باشند. دیدن این همه رهبر مذهبی درباره نیاز به صلح جهانی بسیار شگفت‌انگیز بود. مهم است که رهبران مذهبی پیام‌های مثبتی را در سراسر جهان ارسال کنند. جهان،” آقای وود گفت.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)