کارمند سابق دیزنی بیش از 500 بار از دامن های زنانه فیلم گرفته است

کارمند دیزنی بیش از 500 بار از دامن های زنانه فیلم گرفته است

متهم قبلاً در فروشگاه هدیه جنگ ستارگان در پارک موضوعی استودیو هالیوود دنیای دیزنی کار می کرد.

یکی از کارمندان سابق دنیای والت دیزنی که با اتهاماتی مبنی بر اینکه به طور مخفیانه از دامن یک مشتری زن فیلم گرفته است، گفته است که در شش سال گذشته بیش از 500 بار این کار را انجام داده است. متهم در حال فیلمبرداری از دامن یک زن 18 ساله توسط شاهد مشاهده شد. این حادثه بعداً به افسران امنیتی پارک موضوعی گزارش شد. خورخه دیاز وگا، متهم 26 ساله، در فروشگاه هدیه جنگ ستارگان در پارک موضوعی استودیو هالیوود ورلد دیزنی در فلوریدا کار می کرد تا زمانی که اقدامات فضول ویدیویی او آشکار شد.

به گزارش آسوشیتدپرس، آقای وگا اعتراف کرده است که در گذشته نیز این ویدئو را فیلمبرداری می کرده و این برای او “لذت گناه” بوده است. فیلم های متعددی از چنین اقداماتی نیز از تلفن همراه وی کشف شده است.

آقای وگا در 31 مارس دستگیر و سپس با قرار وثیقه آزاد شد. دفتر کلانتر اورنج کانتی از اظهار نظر در مورد اینکه آیا بازرسان برای اتهامات جدی تر فشار خواهند آورد یا خیر، خودداری کرده است.

والت دیزنی گفته است که متهم دیگر با آنها کار نمی کند. این شرکت یا بازرسان تایید نکرده‌اند که آیا تلاش خواهند کرد تا هویت زنان دیگری را که فیلم‌هایشان از تلفن متهم کشف شده است، مشخص کنند.

این حادثه در زمانی که گزارش‌هایی از برنامه‌های احتمالی این شرکت برای اخراج کارکنان منتشر می‌شد، تصویر عمومی دیزنی را متزلزل کرد. بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت والت دیزنی در حال برنامه ریزی برای اخراج نزدیک به 1000 کارمند خود در این هفته است که بر مشاغل تلویزیون، فیلم، پارک های تفریحی و موضوع شرکت تأثیر می گذارد. اخراج احتمالی بر هر بخشی که دیزنی در آن فعالیت می کند تأثیر خواهد گذاشت.

این شرکت در اوایل سال جاری بیش از 7000 کارمند خود را به عنوان بخشی از طرح های بازسازی خود که توسط مدیر عامل باب ایگر اعلام شده بود، اخراج کرده بود. با تجدید ساختار، این شرکت قصد دارد 5.5 میلیارد دلار از جمله 1.5 میلیارد دلار در هزینه های عملیاتی و 3 میلیارد دلار دیگر از کاهش محتوای غیرورزشی صرفه جویی کند.