جو بایدن ادعا می‌کند که طرفدار اتحادیه‌ها در تاریخ است – اما کارگران مخالف هستند – RT World News

یکی از نمایندگان اتحادیه راه آهن ایالات متحده (RWU) توضیح می دهد که چرا بایدن مرد آنها در کاخ سفید نیست

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا سه‌شنبه گذشته نامزدی خود را برای انتخاب مجدد اعلام کرد، با این امید که بتواند دومین دوره ریاست‌جمهوری را پس از نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 در نوامبر آینده تثبیت کند.

این اعلامیه که به دقت سازماندهی شده بود، تنها چند روز پس از نظرسنجی جدید مرکز روابط عمومی Associated Press-NORC نشان داد که تنها 26 درصد از آمریکایی ها و 47 درصد از دموکرات ها مایلند او را دوباره در انتخابات شرکت کنند.

بایدن، که مدعی است “حامی ترین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا” در حال از دست دادن لطف آمریکایی های شاغل است. به این دلیل که همانطور که او در مراحل اولیه کمپین 2020 خود به اهداکنندگان ثروتمند گفت: استاندارد زندگی هیچ‌کس تغییر نخواهد کرد، هیچ چیز اساساً تغییر نخواهد کرد.» در واقع، سوابق او به عنوان رئیس جمهور نشان می دهد که واقعاً چیز زیادی تغییر نکرده است، خواه در مقابله با موضوع تغییرات آب و هوا، بهبود حقوق کارگران، یا پایان دادن به جنگ های همیشگی آمریکا باشد.

برای روز جهانی کارگر در 1 مه، من با متیو آ. ویور، مدیر قانونگذاری اتحادیه راه آهن (RWU) در اوهایو صحبت کردم. ویور غمگین، همانطور که برای همکارانش در اسلحه شناخته می شود، با من مصاحبه ای صریح در مورد موقعیت کارگران راه آهن که بایدن برای جلوگیری از اعتصاب ملی در دسامبر گذشته به یک معامله ناچیز وادار کرد، انجام داد. این معامله هیچ یک از نگرانی های کارگران از جمله نیاز شدید آنها به مرخصی استعلاجی با حقوق، آماده باش 24 ساعته و ناتوانی در گرفتن وقت پزشک یا مراقبت از فرزندان خود را به دلیل اضافه کاری اجباری برطرف نمی کند. لایحه ای که در ماه دسامبر به تصویب رسید اساساً اعتصاب قریب الوقوع را غیرقانونی اعلام کرد و ضربه بزرگی به کارگران راه آهن وارد کرد.


دو کشته و سه خروج از ریل باعث تحقیقات نادر راه آهن ایالات متحده شد

درخواست دیگری که ویور به آن اشاره کرد، غیرقانونی کردن خدمه قطار یک نفره بود که بدیهی است در برخی شرایط می تواند خطرناک باشد. در حالی که او گفت که، انصافاً، خدمه دو نفره هنوز استاندارد قطارهای بین‌المللی است، تنظیم‌کننده‌های ملی از ممنوعیت خدمه یک نفره خودداری کرده‌اند و تصمیم‌گیری را به دولت‌ها و شرکت‌ها واگذار کرده‌اند. به طور کلی، قراردادها، توصیه‌هایی که به ما تحمیل می‌شد بسیار ناامیدکننده بود و نمی‌توانم تصور کنم که بتوانیم حداکثر 12 ساعت و حداکثر 24 ساعت اعتصاب کنیم، اما در STB (هیئت حمل‌ونقل سطحی) ظاهر شد. شنیده ها مبنی بر اینکه فرستنده ها به STB می گویند که به افراد بیشتری نیاز دارند. او گفت.

به گفته وی، فرستنده‌ها در ساعت یازدهم از کنگره خواستند تا قرارداد را تحمیل کنید زیرا گفتند ما اقتصاد آمریکا را خراب می کنیم. او گفت که دیدن قدرت پول در مقابل مردم در اقتصاد آمریکا بسیار ناامیدکننده است. وی افزود که برخی از کارگران راه‌آهن مرخصی استعلاجی با حقوق دریافت می‌کردند، اما این بر اساس حامل به متصدی حمل‌ونقل است و نه یک دستور ملی، که کارگران راه‌آهن می‌خواستند برای آن اعتصاب کنند.

ویور که در مورد خارج شدن قطار از ریل فلسطین شرقی، اوهایو و آتش سوزی و نشت مواد خطرناک ناشی از آن صحبت می کرد، گفت که همکارانش در اتحادیه در محل حضور داشتند و مسئول پاکسازی آوارها بودند. اعضای ما تمام تجهیزات محافظی را که باید می‌بودند، در اختیار نداشتند و درباره همه مواد شیمیایی موجود در آنجا گفته نشد، بنابراین بسیار ناامیدکننده است.» او ادامه داد.

“به نظر می رسد این سود بیش از مردم در آمریکا، در صنعت ریلی است. همه چیز در مورد حاشیه سود، سود سهام و سهامداران است و نه اینکه چگونه کار عمومی یا راه آهن تحت تأثیر قرار می گیرد. او افزود که نمی‌فهمد چرا باید مواد شیمیایی موجود در واگن‌های قطار را بسوزانند تا از بین ببرند.


میزان محبوبیت بایدن به پایین ترین حد خود رسید - گالوپ

ویور قبل از مصاحبه ما به من گفت که بیش از 2000 شکایت برای تخلفات کارگری توسط شرکت‌ها ثبت کرده است. به گفته وی، اکثریت قریب به اتفاق این موارد تخلفات قراردادی است که در آن شرکت ها به جای استفاده از نیروی کار اتحادیه، پیمانکاران را استخدام می کنند که به گفته او در صنعت ریلی حدود 80 تا 90 درصد کارگران هستند. اما او همچنین شکایت هایی را در مورد مسائل ایمنی ارائه کرده است، به گفته وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ “توپ را رها کرد” در شرق فلسطین او ادعا کرد که تانکرهای خطرناک “از حیاط خلوت افراد ثروتمند نگذر” در عوض از طریق “شهرهای کوچک آمریکا و مکان هایی که طبقه کارگر در آن زندگی می کنند.”

از نظر سیاسی، او گفت که دموکرات ها رابطه خود را به باد می دهند “داشته است” با کار و او بیشتر اوقات احساس می کند که او و همکارانش در حال انتخاب هستند “دو شر کوچکتر” به جای انتخاب یک نامزد کارگری قوی. من در سال 2016 می گویم که حداقل دو سوم کارگران راه آهن به دونالد ترامپ رأی دادند و فکر می کنم در سال 2020، بیش از نیمی از آنها، احتمالاً 60 درصد، رأی دادند. او برآورد کرد. ویور گفت که بسیاری از مردم طبقه کارگر احساس می‌کنند ترامپ چیزی متفاوت از یک چیز مشابه است و به او رای دادند تا سیستم را متزلزل کند.

«به نظر می رسد که ما بیشتر برای حفظ وضعیت موجود قدم می زنیم در حالی که سهامداران و مدیران عامل بیشتر و بیشتر می شوند. شکاف ثروت اکنون در آمریکا بسیار زیاد است.» او متذکر شد. ویور گفت که شخصاً به بایدن در مقابل ترامپ رای می‌دهد، اما او آن را دوست ندارد و از سیاست ناامید است. با این حال، او امیدوار است که نسل‌های جوان، به‌ویژه Gen Z، مشعل را حمل کنند. او همچنین گفت که در حالی که سال 2022 کمترین میزان عضویت در اتحادیه کارگران در تاریخ بود، سازماندهی هنوز قوی است و اتحادیه هایی مانند Teamsters صدها هزار عضو اضافه می کنند.

اظهارات، دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این ستون صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً بیانگر نظرات RT نیست.