جورج سوروس از انسانیت متنفر است – ایلان ماسک – اخبار RT World

مدیر عامل اسپیس ایکس بلافاصله پس از اینکه معلوم شد سهام تسلا خود را رها کرده است، از سرمایه گذار چپ انتقاد کرد.

ایلان ماسک روز سه‌شنبه از پلتفرم توییتر خود برای حمله به جورج سوروس، جمع‌آورنده پول چپ‌گرا، استفاده کرد و مدعی شد که سرمایه‌دار برجسته حزب دموکرات “از انسانیت متنفر است” و مقایسه او با مگنیتو، تبهکار فوق العاده کمیک.

ماسک در توییتی که بیش از 20 میلیون بار دیده شده است، بدون توضیح این موضوع را نوشت سوروس مرا یاد مگنیتو می اندازد – ضد قهرمان کمیک جهش یافته سری X-Men. ماسک در پاسخ‌های برایان کراسنشتاین، روزنامه‌نگار، که گفت این تاجر مجارستانی-آمریکایی یک کیسه بوکس مکرر دست راستی است، موضع خود را در مورد سوروس توضیح داد، زیرا برخی از مردم به او اعتراض دارند. “نیت خوب” مانند “آنها با وابستگی های سیاسی او مخالف هستند.”

“شما فرض می کنید که آنها نیت خوبی دارند.” ماسک اوایل روز سه شنبه در توییتر پاسخ داد. “آنها نیستند. او می خواهد تار و پود تمدن را فرسایش دهد. سوروس از انسانیت متنفر است. مدیرعامل اسپیس ایکس و تسلا هیچ مدرک دیگری برای اثبات ادعای خود ارائه نکردند.

مگنیتو یکی از شخصیت‌های اصلی مجموعه مارول کامیکس مردان ایکس است. مگنیتو در چندین فیلم سینمایی نقش شرور سرسخت سریال را ایان مک‌کلان بازیگر بریتانیایی بازی کرد و توانایی کنترل میدان‌های مغناطیسی را با ذهن خود دارد. مگنیتو نیز مانند سوروس، بازمانده هولوکاست در فیلم X-Men Canon است.


من نمرده ام - جورج سوروس

ماسک بلافاصله پس از توئیتر روز سه‌شنبه، توسط دیوید کی، گزارشگر ویژه سابق سازمان ملل در مورد آزادی بیان، متهم شد که به ترویج گروه‌های یهودی‌ستیزانه مرتبط با سوروس می‌پردازد. توییتر تحت رهبری ماسک واقعاً آن را به ارمغان می‌آورد: نسخه‌های آزادی بیان در دبیرستان، کوئیسلینگ در مواجهه با خواسته‌های دولت، یهودی‌ستیزی طعمه‌دار سوروس، افراط‌گرایی متمم دوم – و این فقط روایت اوست.

حمله ماسک به سوروس چند روز پس از آن صورت گرفت که در پرونده‌های مالی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) فاش شد که گروه صندوق سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری سوروس، سرمایه‌گذار میلیاردر، کل سهام خود را در تولیدکننده خودروهای الکتریکی ماسک، تسلا در پایان سال جاری میلادی فروخته است. سه ماهه اول در اواخر مارس

این پرونده نشان داد که گروه سوروس در پایان سال 2022 حدود 132000 سهام تسلا را در اختیار داشت، اما پس از رشد 68 درصدی سهام از ژانویه تا مارس سال جاری، کل سهام خود را در ماه های آغازین سال 2023 رها کرد. با این حال، سهام تسلا در ماه گذشته حدود 11 درصد کاهش یافته است. صندوق تامینی تحت حمایت سوروس همچنین سهام دیگری را از سبد سهام خود فروخت، از جمله در آمازون و آلفابت.

سوروس در مصاحبه اخیر خود آنچه را که می خواند رد کرد “دور از ذهن” ادعاهایی مبنی بر اینکه او از منابع مالی خود به عنوان وسیله ای برای دخالت در امور سیاسی استفاده می کند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: