جف بزوس می گوید که از مرگ و میر ناشی از گردباد در انبار آمازون ایالات متحده دلشکسته است

جف بزوس می گوید: «دلشکسته» از مرگ و میر ناشی از گردباد در انبار آمازون ایالات متحده

جف بزوس، رئیس آمازون گفت که خبر از ادواردسویل غم انگیز است. (فایل)

واشنگتن:

جف بزوس، رئیس آمازون روز شنبه گفت که پس از کشته شدن حداقل شش نفر در انبار آمازون در ایالت ایلینوی آمریکا بر اثر وقوع گردباد، “دلش شکسته”.

بزوس در توییتی درباره شهری که این مرکز در آن قرار داشت، نوشت: «خبر از ادواردزویل غم انگیز است.

ما به خاطر از دست دادن هم تیمی هایمان در آنجا ناراحتیم و فکر و دعایمان در کنار خانواده و عزیزان آنهاست.»

این انبار توسط مجموعه ای از گردبادها که در شش ایالت ایالات متحده رخنه کرد و در مجموع بیش از 80 نفر را کشت که به گفته رئیس جمهور جو بایدن، احتمالا “یکی از بزرگترین” طوفان های تاریخ است، برخورد کرد.

تخمین زده می‌شود که بیش از 100 کارمند آمازون که در شیفت شب قبل از کریسمس کار می‌کنند، هنگام فروریختن انبار به دام افتاده‌اند و مشخص نیست که چه تعداد ممکن است همچنان در دام باشند.

اوایل روز شنبه، جیمز وایتفورد، رئیس آتش نشانی ادواردزویل به خبرنگاران گفت که 45 نفر به سلامت از ساختمان خارج شدند، یک نفر مجبور شد برای مداوا به بیمارستان منتقل شود و حداقل شش نفر جان باخته اند.

اما او گفت که این عملیات از امداد و نجات به تمرکز “فقط بر بهبودی” تبدیل شده است، و این نگرانی ها را تشدید می کند که تلفات هنوز افزایش یابد.

بزوس در توییتی نوشت: «تمام ادواردسویل باید بدانند که تیم آمازون متعهد به حمایت از آنها است و در این بحران در کنار آنها خواهد بود.

ما نهایت تشکر و قدردانی خود را از تمام اولین پاسخ دهندگان باورنکردنی که تا این حد خستگی ناپذیر در سایت کار کرده اند ابراز می کنیم.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)