تلاش دستیار مدیر مدرسه ایالات متحده برای متوقف کردن دعوای دانش آموزان، کوبیده شد

تماشا کنید: دستیار مدیر مدرسه در ایالات متحده تلاش می کند تا دعوای دانش آموزان را متوقف کند، کوبیده شد

معاون مدیر مدرسه به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گفته یکی از معاونان مدرسه ای در آمریکا هفته گذشته پس از اینکه تلاش کرد درگیری بین گروهی از دانش آموزان کلاس 9 را به هم بزند، به سرعت به بیمارستان منتقل شد. نیویورک پست. ویدئوی این حادثه که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، دانش آموزان دبیرستان وستفیلد در تگزاس را نشان می دهد که مسئول مدرسه را کتک می زنند. به نقل از خانواده وی، این زن با درد شدید در ناحیه سر به سرعت به بیمارستان منتقل شد و او قادر به صحبت کردن نبود. پست.

این فیلم که اکنون ویروسی شده است، پنجشنبه گذشته فیلمبرداری شده است. درگیری بین دو دانش آموز کلاس نهم در یک راهرو شروع شد و به سرعت تبدیل به درگیری شد.

این ویدئو نشان می دهد که دانش آموزان فریاد می زنند که این دو نفر را به مبارزه تشویق می کنند. برخی از افراد زیادی که در آنجا جمع شده بودند تلفن های خود را درآوردند و شروع به ضبط نزاع کردند. یکی از این کلیپ ها بعدا در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

با پیشروی ویدیو، زنی با کت بلیزر صورتی دیده می شود که برای توقف درگیری وارد کادر می شود. او در حالی که ازدحام دانشجویان مشت می اندازند و حتی نزدیک تر می شوند، دیده می شود که از خود محافظت می کند.

به نقل از یکی از معلمان، “این قلب من را شکست. این باعث می شود که بخواهم گریه کنم.” پست. او افزود: «سه یا چهار بچه دیگر روی او می‌پرند و او را روی زمین می‌کوبند و با لگد به او می‌زنند و موهایش را می‌کشند».

معاون مدیر مشخص نشده است.

ABC13 گفت نزاع باعث شد که در محوطه دانشگاه اقدامات احتیاطی صورت بگیرد. ناحیه مدرسه مستقل اسپرینگ در بیانیه ای گفت: “مدیران مدرسه و افسران پلیس توانستند مداخله کنند و به سرعت درگیری را متوقف کنند و دانش آموزانی را که برای نظم و انضباط درگیر بودند شناسایی کنند.”

در ادامه این بیانیه آمده است: «تمامی دانش‌آموزان درگیر در این نزاع مشمول اقدامات انضباطی کامل خواهند بود.»

ناحیه مدرسه فوراً میزان جراحات وارده به کارکنان مدرسه را مشخص نکرد.