ترامپ متعهد شد از ارتش علیه کارتل های مواد مخدر استفاده کند – فاکس – RT World News

او گفت که نامزد ریاست جمهوری آمریکا همچنین به دنبال مجازات اعدام برای قاچاقچیان مواد مخدر و انسان است

وی در یک ویدئوی تبلیغاتی که روز پنجشنبه توسط فاکس نیوز مشاهده شد، ادعا کرد که دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری، دارایی های نظامی آمریکا را برای مبارزه با کارتل های مواد مخدر در جنوب مرز مکزیک ارسال خواهد کرد.

ترامپ طرحی را برای استقرار نیروهای آمریکایی در …حداکثر خسارت را وارد کندوی در مورد شبکه های جنایی افزود که ضمن تامین امنیت کارتل ها را تحریم دریایی می کند.همکاری کامل” دولت های همسایه به “از بین بردنشبکه های منطقه ای قاچاق مواد مخدر و انسان.

رئیس جمهور سابق وعده داد که برای تصویب مجازات اعدام برای فروشندگان مواد مخدر و قاچاقچیان انسان به کنگره تکیه کند، در حالی که مقامات فدرال را تحت فشار قرار داد تا باندها و گروه های جنایت سازمان یافته مسئول تجارت مواد مخدر در سطح خیابان را هدف قرار دهند.


قانونگذار آمریکایی گزینه ای برای استقرار نظامی در مکزیک می خواهد

او ادامه داد که فنتانیل در دوره دوم ریاست جمهوری ترامپ به عنوان یک ماده کنترل شده فدرال در فهرست دائمی قرار خواهد گرفت و هشدار داد که چین «بهای گزافی بپردازید“اگر موفق نشد”بستندر مورد فروش پیش سازهای شیمیایی مورد استفاده در ساخت دارو. او ادعا کرد که داشته استتوافقی با رئیس جمهور شی انجام شد” که در آن “آنها دیگر قرار نبودند بفرستند و برای کسانی که وارد چین شده بودند مجازات اعدام وضع کردند.

وقتی به کاخ سفید برگشتم، روز اول برای پایان دادن به این طاعون وحشتناک و نجات جان آمریکایی ها اقدام خواهم کرد.ترامپ در این ویدئو اعلام کرد و دستاوردهای خود را با دستاوردهای جو بایدن، رقیب دموکرات، جو بایدن که مدعی بود از توافقی که با پکن منعقد کرده و همچنین دستاوردهای خود در رابطه با مرز کنار گذاشته است، اعلام کرد.

در دوران جو بایدن، پیشرفت ما به سختی به دست آمده، همراه با تسلیم مرز جنوبی ما تسلیم شد.کاندیدای جمهوری خواه با ابراز تاسف، رئیس فعلی را مقصر دانستفنتانیل و سایر سموم بسیار کشنده… هر سال جان بیش از 100000 آمریکایی را می دزدند.

ترامپ علاوه بر مجازات دلالان، افزایش بودجه فدرال را برایمبتنی بر ایمانبرنامه های مشاوره و بازپروری برای معتادان متجاهر و اعضای خانواده پیشنهادی معتادان باید بتوانند برای مراقبت از عزیزان خود از محل کار خود مرخصی بگیرند.

ترامپ تنها عضوی از حزب خود نیست که پیشنهاد فرستادن ارتش آمریکا به مبارزه با کارتل‌های مواد مخدر را می‌دهد، ایده‌ای که آندرس مانوئل لوپس اوبرادور، رئیس‌جمهور مکزیک (AMLO) به شدت با آن مخالفت کرده و آن را نقض حاکمیت مکزیک می‌داند.

کشفیات فنتانیل در مرز جنوبی ایالات متحده بین سال‌های 2020 و 2022 بیش از سه برابر شد و تعداد سال 2023 از سال گذشته پیشی گرفت و شش ماه مانده به تقویم. تعداد مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد فنتانیل از سال 2019 تا کنون 94 درصد افزایش یافته است و همچنان عامل اصلی مرگ در میان آمریکایی های 18 تا 45 ساله است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: