ترامپ در تبریک روز مادر – RT World News – دشمنان را به باد انتقاد می گیرد

رئیس جمهور سابق ایالات متحده این مناسبت را با محکوم کردن “دیوانه ها و دیوانه های کامل” مشخص کرده است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، از تبریک عمومی روز مادر برای حمله به دشمنان سیاسی خود استفاده کرده و از عزیزان خود خواسته است تا به اصلاح آنها کمک کنند تا آمریکا دوباره بزرگ شود.

روز مادر بر همه، به ویژه مادران، همسران و دوستداران چپ رادیکال فاشیست ها، مارکسیست ها و کمونیست ها مبارک باد که تمام توان خود را برای ویران کردن و نابودی کشور زمانی بزرگ ما انجام می دهند. ترامپ روز یکشنبه در یک پست اجتماعی حقیقت گفت. “لطفاً این دیوانه ها و دیوانه های کامل را مهربان تر، مهربان تر، نرم تر و مهم تر از همه باهوش تر کنید تا بتوانیم به سرعت آمریکا را دوباره بزرگ کنیم.”

در این پیام هیچ اشاره ای به مادران فرزندان ترامپ، از جمله ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق آمریکا نشده است. منتقدان رئیس‌جمهور سابق را به خاطر ایجاد این مناسبت در مورد خودش و مبارزات انتخاباتی‌اش در سال 2024 مورد تمسخر قرار دادند. “بسیار لمس کننده” وکیل ضد ترامپ ران فیلیپکوفسکی در توییتر کنایه زد. او همیشه لحن مناسب را در این مواقع خاص پیدا می‌کند.»

سخنان ترامپ در تضاد با احوالپرسی های سنتی تر رقبای او از جمله جو بایدن رئیس جمهور و فرماندار فلوریدا بود. ران دیسانتیس. رئیس جمهور فعلی به سادگی در توییتی نوشت: برای مادران در همه جا، روز مادر را به شما تبریک می گویم. دیسانتیس، یکی از نامزدهای اصلی حزب جمهوری خواه برای نامزدی ریاست جمهوری 2024، از همسرش تشکر کرد و گفت که سه فرزندش “خوشبختم که بهترین مادر دنیا را دارم.”

بیشتر بخوانید:
ترامپ از نام مستعار جدید بایدن رونمایی کرد

ترامپ درست قبل از ارسال پیام روز مادرش، نظرسنجی را تبلیغ کرد که نشان می‌داد رای‌دهندگان شانس بیشتری نسبت به دیسانتیس برای شکست دادن بایدن در سال 2024 دارد. درست پس از تبریک به مادران، او فرماندار فلوریدا را به این دلیل محکوم کرد. “بی تجربه و ساده لوح” یا “احمقی که نمی داند چه می کند.”

از زمانی که ترامپ برای اولین بار در سال 2015 وارد عرصه سیاست شد، حامیانش به شدت و ستیزه جویانه او را تشویق کردند، حتی در حالی که بسیاری از رسانه ها او را به خاطر شکستن این قانون سرزنش کردند. “هنجارها” رفتار رئیس جمهور در عرض چهار ساعت پس از ارسال، پیام تبریک روز مادر او نزدیک به 33000 لایک و 7000 اشتراک به دست آورد. “حقیقت های مجدد” در پلتفرم شبکه های اجتماعی خود

بیشتر بخوانید:
ترامپ در نظرسنجی پیشتاز بایدن – WaPo