ترامپ از نام مستعار جدیدی برای بایدن رونمایی کرد – RT World News

رئیس جمهور سابق لقبی را که زمانی علیه هیلاری کلینتون نامزد دموکرات استفاده می کرد، تغییر داد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، روز پنجشنبه در جریان یک رویداد مبارزاتی در نیوهمپشایر از نام مستعار جدیدی برای رقیب اصلی دموکرات خود پرده برداری کرد و به او لقب “رئیس فعلی” را داد.جو کجچند روز پس از آن که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا رسماً کارزار انتخاب مجدد خود را اعلام کرد.

توضیح اینکه او دشمن دموکرات خود در سال 2016 هیلاری کلینتون را از دست او راحت می کرد.هیلاری کجترامپ اعلام کرد که اسمشمن قصد دارم نام “کمک” را بازنشسته کنم تا بتوانیم از نام جو بایدن استفاده کنیم، زیرا او از این به بعد با نام “جو بایدن کج” شناخته می شود.

هرگز در تاریخ سیاست آمریکا هیچ کس به اندازه جو بایدن کج خلق یا نادرست نبوده است.نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری در پایان گفت.

نامزد پیشتاز سال 2024 به شوخی گفت که کلینتون “آنجا جایی برای جشن گرفتناز لقبی که هفت سال پیش او را با آن تگ کرده بود خلاص شد و مخاطب را اذیت کرد که نام دشمن سابق خود را تغییر خواهد داد.هیلاری دوست داشتنی یا هیلاری زیبا.


بایدن نامزدی برای انتخاب مجدد را اعلام کرد

ترامپ به حضار گفت که مسابقه مجدد بایدن به رای دهندگان این شانس را می دهد که یکی را انتخاب کنند.قدرت و ضعف، موفقیت یا شکست، امنیت یا هرج و مرج، صلح یا درگیری، و رفاه یا فاجعه.

ما در یک فاجعه زندگی می کنیماو ابراز تاسف کرد و رقیب خود را محکوم کردتهدیدی برای دموکراسی” سازمان بهداشت جهانی “سرنخی ندارد“و عهد به”کارهای ناتماممان را حل کنیم

ترامپ هرگز از ادعای برنده شدنش در انتخابات 2020 دست برنداشته و مجموع رسمی را رد کرده است.تقلب شده

در حالی که ترامپ در انتخابات عمومی 2016 و 2020 نیوهمپشایر را از دست داد، در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری جمهوری خواه این ایالت در سال 2016 پیروز شد و این پیشتازی را در کنوانسیون حفظ کرد و افراد مورد علاقه تشکیلاتی مانند جب بوش فرماندار سابق فلوریدا و تد کروز سناتور تگزاس را تکان داد.

در حالی که او همچنان پیشتاز در عرصه جمهوری خواهان است و قوی ترین رقیب خود، فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، با 32 امتیاز پیشتاز است، دسانتیس – یا “دسانکتوسهمانطور که ترامپ به او لقب داده است – هنوز رسما نامزدی خود را اعلام نکرده است. ترامپ ایده مناظره با رقبای کوچکتر خود از جمله کریس کریستی فرماندار سابق نیوجرسی و جان سونونو فرماندار نیوهمپشایر را رد کرد و گفت که این موضوع از او خارج است.

ترامپ اولین رئیس‌جمهور سابقی است که تا کنون متهم شده است، با 34 اتهام جنایت در نیویورک به دلیل پرداخت‌های غیراخلاقی به یک ستاره فیلم‌های مستهجن در هفت سال پیش. این نامزد و حامیانش این اتهامات را به عنوان آزار و شکنجه با انگیزه سیاسی محکوم کرده اند و کمپین او برای اولین بار طی 48 ساعت پس از صدور کیفرخواست میلیون ها کمک مالی دریافت کرد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: