تایید بایدن به پایین ترین حد خود رسید – گالوپ – اخبار RT World

یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که تنها 37 درصد از آمریکایی ها گفته اند که کار رئیس جمهور را تایید می کنند

بر اساس نظرسنجی گالوپ که روز پنجشنبه منتشر شد، میزان محبوبیت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به پایین‌ترین سطح تاریخی سقوط کرد، زیرا او اعلام کرد برای انتخابات مجدد شرکت خواهد کرد. تنها 37 درصد گفتند که روشی را که بایدن در این سمت انجام داده است را تایید می‌کنند که کمترین تعداد گزارش شده توسط گالوپ از زمان تحلیف وی در سال 2021 است.

تایید شغل بایدن در بیشتر 19 ماه گذشته در محدوده پایین 40 درصد بوده است، به غیر از میزان فعلی و امتیاز 38 درصدی جولای گذشته. گالوپ گفت. تنها رونالد ریگان در اوایل سال 1983 میانگین سه ماهه نهم کمتری در میان روسای جمهور منتخب پس از جنگ جهانی دوم داشت.

این نظرسنجی از 3 تا 25 آوریل انجام شد و روزی که بایدن رسماً کارزار انتخاباتی خود را آغاز کرد، تکمیل شد. روز سه شنبه، تیم رئیس جمهور اولین تبلیغ تصویری خود را با این شعار منتشر کرد “بیا کار را تمام کنیم.”

مهم‌ترین چالش‌های بایدن شامل کندی رشد اقتصادی، تورم بالا و بحران انرژی است. بر اساس شاخص اعتماد اقتصادی گالوپ، 16 درصد از آمریکایی ها اقتصاد را «عالی» یا «خوب»، 37 درصد به عنوان «عادلانه» و 47 درصد به عنوان «فقیر» ارزیابی می کنند، در حالی که 75 درصد گفتند که اقتصاد در حال بدتر شدن است.

بیشتر بخوانید:
واکنش ترامپ به اعلام انتخاب مجدد بایدن

رقیب احتمالی بایدن در انتخابات عمومی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، در نوامبر 2022 اعلام کرد که برای انتخاب مجدد نامزد می شود. ما در یک فاجعه زندگی می کنیم. با رای شما در 5 نوامبر 2024، ما جو بایدن را در پای صندوق های رای له خواهیم کرد.” ترامپ روز پنجشنبه در جمع حامیانش گفت.

ترامپ در سال 2016 با غلبه بر هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا، به ریاست جمهوری رسید، اما در سال 2020 به بایدن شکست خورد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: