دانش آموز کلاس 7 در ایالات متحده برای نجات دیگران وارد عمل شد زیرا راننده اتوبوس بیهوش می شود

تماشا کنید: دانش آموز کلاس 7 در ایالات متحده برای نجات دیگران وارد عمل می شود زیرا راننده اتوبوس بیهوش می شود

دانش آموز دیلون ریوز فرمان را پس از بیهوش افتادن راننده گرفت.

یک دانش آموز کلاس 7 با پریدن برای کنترل اتوبوس مدرسه جان همکلاسی های خود و سایر دانش آموزان را نجات داد زیرا راننده بیهوش شد. این حادثه روز چهارشنبه در میشیگان رخ داد. ویدئویی که توسط Warren Consolidated Schools منتشر شده است نشان می دهد که راننده هنگام رانندگی با اتوبوس سر تکان می دهد و دانش آموز دیلون ریوز کمی بعد وارد قاب دوربین می شود و فرمان را می گیرد. به گفته وی، او توانست اتوبوس را به یک توقف امن در بلوار ماسونی نزدیک جاده Bunert برساند فاکس 2 دیترویت.

فیلم را ببینید:

سرپرست رابرت لیورنویس گفت در آن لحظه اتوبوس شروع به انحراف به سمت ترافیک ورودی کرده بود.

پسر مدرسه ای به آرامی برای دیگران در اتوبوس که در زمان حادثه حدود 66 مسافر داشت فریاد زد: “یکی با 911 تماس بگیرید. حالا” فاکس 2 دیترویت. صدای فریاد از دانش آموزان دیگر شنیده می شود.

به نقل از این رسانه، آقای لیورنویس گفته است که راننده قبلاً به پایگاه حمل و نقل هشدار داده بود که حالش خوب نیست و می‌خواهد خود را ترک کند.

دیلون پنج ردیف پشت سر راننده بود و پس از اینکه متوجه شد راننده از هوش رفته است، در عرض چند ثانیه وارد عمل شد.

“یک دانش آموز پسر کلاس هفتم که سریع فکر می کرد راننده را در حال مضطرب دید، جلوی اتوبوس رفت و کمک کرد تا بدون حادثه متوقف شود. پلیس وارن و ادارات آتش نشانی خیلی سریع واکنش نشان دادند، به راننده رسیدگی کردند و آقای لیورنویس در بیانیه‌ای که در فیس‌بوک منتشر شد، گفت: دانش‌آموزان به سلامت در اتوبوس دیگری سوار شدند تا راه خود را به خانه برسانند.

وی افزود: اقدامات دانش آموزی که به توقف اتوبوس کمک کرد امروز همه چیز را تغییر داد و من نمی توانستم به تلاش او افتخار کنم.

کل مدرسه در روز پنجشنبه در مراسم ویژه ای که مردم در مورد شجاعت نشان داده شده توسط دیلون شنیدند، درود فرستادند مطبوعات آزاد دیترویت.

تحقیقات برای بررسی اینکه آیا راننده تحت تأثیر بوده یا نه، آغاز شده است، اما این رسانه به نقل از مقامات مدرسه گفته است که به نظر نمی رسد این مورد باشد.