تاکسی هندی-آمریکایی در تعقیب اتومبیل

مگان، هری «بسیار عصبی بودند»: تاکسی هندی-آمریکایی در تعقیب و گریز ماشین

تاکسی گفت که شاهزاده هری و مگان در جریان تعقیب و گریز ماشین پاپاراتزی «بسیار عصبی» بودند.

نیویورک:

به گفته یک راننده تاکسی هندی-آمریکایی که پس از گرفتن آنها در یک ایستگاه پلیس در منهتن، شاهزاده هری و همسرش مگان “بسیار عصبی” بودند، زیرا توسط پاپاراتزی ها در نیویورک تعقیب می شدند.

سوخچارن سینگ، راننده‌ای که سه‌شنبه شب دوک و دوشس ساسکس را برای مدت کوتاهی رانندگی کرد، درحالی‌که عکاسان در خودرویشان دنبال می‌کردند، گفت که بلافاصله مسافرانش را شناخت.

او گفت: “من در خیابان 67 بودم و سپس نگهبان از من استقبال کرد. نکته بعدی که می دانید، شاهزاده هری و همسرش در تاکسی من بودند.”

او گفت: «ما توسط یک کامیون زباله مسدود شدیم و ناگهان پاپاراتزی آمد و شروع به عکس‌برداری کرد.

سینگ گفت هری 38 ساله و مگان 41 ساله می خواستند محل زندگی خود را به او بدهند اما به او گفتند که به ایستگاه پلیس برگردد.

آنها افراد خوبی بودند، عصبی به نظر می رسیدند. من فکر می کنم آنها در کل روز تعقیب می شدند یا چیزی مشابه. سینگ به اسکای نیوز گفت: آنها بسیار عصبی بودند.

در بیانیه‌ای، سخنگوی هری و مگان روز چهارشنبه گفت که این زوج روز سه‌شنبه یک “تعقیب خودرویی نزدیک به فاجعه‌بار” را تجربه کرده‌اند.

اداره پلیس نیویورک (NYPD) بعداً گفت که به تیم امنیتی خصوصی محافظت از دوک و دوشس ساسکس کمک کرده است.

در این بیانیه آمده است: «عکاسی‌های متعددی بودند که حمل‌ونقل آنها را چالش‌برانگیز کردند.

با این حال پلیس گفت که این زوج “به مقصد خود رسیدند و هیچ گزارشی از برخورد، احضار، جراحت یا دستگیری گزارش نشده است.” هری و مگان برای شرکت در مراسم اهدای جوایز – جوایز بنیاد زنان بینش – همراه با مادر مگان، دوریا راگلند، در نیویورک بودند.

هنگامی که آنها پس از ترک مراسم تعقیب شدند، این زوج سعی کردند با رفتن به ایستگاه پلیس منهتن از پاپاراتزی ها دوری کنند – جایی که سینگ آنها را برد.

سینگ وقتی از او پرسیده شد که آیا این یک “تعقیب و گریز ماشینی نزدیک به فاجعه بار” است خندید.

“من فکر نمی کنم این درست باشد، اغراق آمیز است. زیاد در این مورد مطالعه نکنید،” او گفت.

وقتی از او پرسیده شد که آیا احساس می‌کند او یا مسافرانش در خطر هستند، گفت: «نه، نیویورک امن‌ترین مکان است» و افزود که پرسنل پلیس در هر گوشه‌ای هستند.

وی افزود: بنابراین، نیازی به ترس در نیویورک نیست. طبق گزارشی در روزنامه واشنگتن پست، سینگ هری، مگان، مادرش و یک نگهبان امنیتی را حوالی ساعت 11 شب روز سه شنبه در خارج از حوزه 19 اداره پلیس شهر نیویورک برد.

این گزارش به نقل از او گفته است که برای مدت کوتاهی با آنها رانندگی کرده است و در این مدت توسط خودروهای دیگر تحت تعقیب قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، سینگ تخمین زد که کل سفر 10 دقیقه به طول انجامید و گفت که او این تصور را از گروه دریافت کرده است که قبل از ورود به ماشینش توسط پاپاراتزی ها تعقیب شده اند.

سینگ گفت که آنها توسط دو خودرو تعقیب شدند: یک هوندا آکورد مشکی و یک هوندا CR-V خاکستری قدیمی.

آنها مدام ما را تعقیب می کردند و کنار ماشین می آمدند. آنها در حالی که ما ایستادیم عکس گرفتند و از ما فیلم گرفتند.»

سینگ گفت که نگهبان نگران عکاسان بود و از او خواست به ایستگاه پلیس بازگردد.

او گفت که نگهبان فکر می کرد که آنها بیش از حد در معرض دید هستند و نمی خواستند مکان آنها به طور گسترده به اشتراک گذاشته شود.

اریک آدامز، شهردار نیویورک، این حادثه را “بی پروا و غیرمسئولانه” توصیف کرده است.

آدامز، در پاسخ به سوالی در مورد این حادثه در طی اطلاعیه ای در مورد مبارزه با سرقت خرده فروشی در شهر نیویورک، روز چهارشنبه گفت که در حالی که مطبوعات و پاپاراتزی ها می خواهند عکس و داستان درست را دریافت کنند، امنیت عمومی باید همیشه در خط مقدم باشد.

آدامز گفت که دو افسر پلیس نیویورک ممکن است در این تعقیب و گریز مجروح شده باشند.

«نیویورک با یک شهر کوچک در جایی متفاوت است. شما نباید هیچ جا با سرعت زیاد حرکت کنید، اما این یک شهر پرجمعیت است، و من فکر می کنم همه ما، فکر نمی کنم بسیاری از ما وجود داشته باشیم که به یاد نمی آوریم چگونه مادرش مرده است و از دست دادن یک بی گناه وحشتناک است. تماشاچی در طول تعقیب و گریز مانند این و اتفاقی که برای آنها نیز افتاده است.

شهردار در بیانیه ای گفت: “بنابراین، من فکر می کنم ما باید به شدت مسئولیت پذیر باشیم. من فکر کردم که این کمی بی پروا و غیرمسئولانه بود.”

پرنسس دایانا مادر هری و شریک زندگی او دودی فاید، تهیه کننده فیلم مصری و پسر میلیاردر محمد الفاید، بی امان توسط پاپاراتزی ها تعقیب می شدند و بر اثر تصادف اتومبیلشان در زیرگذری در پاریس در آگوست 1997 جان خود را از دست دادند.

آدامز در پاسخ به اظهارات سخنگوی این زوج مبنی بر اینکه تعقیب و گریز با ماشین دو ساعت به طول انجامید، گفت: «به سختی می‌توان باور کرد که تعقیب و گریز دو ساعته با سرعت بالا در شهری به شلوغی و متراکم نیویورک وجود داشته باشد».

باورش برایم سخت است، اما مدت زمان دقیق آن را خواهیم فهمید. اما اگر 10 دقیقه باشد، تعقیب و گریز 10 دقیقه ای در شهر نیویورک بسیار خطرناک است. ما ترافیک زیادی داریم، رفت و آمد زیادی داریم، مردم زیادی از خیابان های ما استفاده می کنند.»

او گفت که هر نوع تعقیب و گریز با سرعت بالا که شامل چیزی از این نوع باشد، نامناسب است. او گفت: «پلیس در شرایط محدودی این کار را انجام می‌دهد، زمانی که افراد خشن را تعقیب می‌کند، اما انجام آن به این دلیل که می‌خواهید تیراندازی مناسب را دریافت کنید، می‌تواند مکانی باشد که در آن به مردم آسیب واقعی وارد شود.»

در بیانیه سخنگوی هری و مگان آمده است که «در حالی که شخصیت عمومی بودن با سطحی از علاقه مردم همراه است، اما هرگز نباید به قیمت امنیت کسی تمام شود». در این بیانیه آمده است: «انتشار این تصاویر، با توجه به روش‌هایی که از آن‌ها به دست آمده‌اند، یک عمل بسیار مزاحم را تشویق می‌کند که برای همه افراد درگیر خطرناک است.

تصاویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، هری، مگان و مادرش راگلند را در تاکسی نشان می دهد.

هری و مگان در سال 2020 از وظایف سلطنتی خود دست کشیدند و تا حدودی به دلیل آنچه آنها به عنوان آزار رسانه ای شدید توصیف کردند به ایالات متحده نقل مکان کردند.

شاهزاده مدت‌هاست که در مورد عصبانیت خود از نفوذ مطبوعاتی صحبت کرده است که او آن را مقصر مرگ مادرش پرنسس دایانا می‌داند، مادرش که در سال 1997 در اثر سقوط لیموزینش در حالی که از تعقیب پاپاراتزی در پاریس دور می‌شد کشته شد. PTI YAS MRJ AKJ MRJ.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)