با تاکسی هندی الاصل که مگان و هری را در جریان “تعقیب و گریز ماشینی نزدیک به فاجعه بار” راندند آشنا شوید.

سوخچارن “سانی” سینگ راننده تاکسی 37 ساله.

سوخچارن سینگ، یک راننده تاکسی هندی الاصل که شاهزاده هری بریتانیا و همسرش مگان را طی یک “تعقیب و گریز خودرویی فاجعه بار” با پاپاراتزی در نیویورک حمل کرد، گفته است که این زوج در طول این سفر کوتاه به وضوح عصبی بودند.

این مرد 37 ساله که نام مستعار سانی را دارد، در گفتگو با بی‌بی‌سی نیوز گفت که وقتی تاکسی‌اش توسط یک کامیون زباله مسدود شد، یک بلوک رانده بود و ناگهان پاپاراتزی آمد و شروع به عکس‌برداری کرد. سپس از او خواسته شد که زوج را به اداره پلیس برگرداند.

آقای سینگ گفت که خانواده سلطنتی نسبت به اتفاقی که در حال رخ دادن است «عصبی به نظر می‌رسیدند»، اما پاپاراتزی‌ها تهاجمی نبودند. در پاسخ به سوالی درباره توصیف سخنگوی این تعقیب و گریز، او گفت که “اغراق آمیز” است.

سخنگوی هری روز چهارشنبه گفت که این حادثه شامل “حلقه ای از پاپاراتزی های بسیار تهاجمی” در نیم دوجین اتومبیل با شیشه های سیاه شده بود که به طرز خطرناکی رانندگی می کردند و زندگی این زوج و دوریا راگلند را به خطر می انداختند.

وقتی از او پرسیده شد که آیا آقای سینگ توسط مسافران مشهور خود خیره شده بود؟ او پاسخ داد که “من نیز کیت ریچاردز را در تاکسی خود سوار کرده ام.”

آقای سینگ گفت: “من همیشه افراد مشهور را انتخاب می کنم. زمانی که آنها وارد شدند، خیلی به آن فکر نکردم.”