تاج های کاغذی نقطه جمعیت لندن برای مراسم تاج گذاری پادشاه چارلز

عکس: تاج های کاغذی نقطه جمعیت لندن برای مراسم تاج گذاری پادشاه چارلز

بسیاری از تاج های کاغذی در بلوار بزرگ مال جمع شدند.

لندن:

پیر و جوان، از بریتانیا و سراسر جهان، ده‌ها هزار نفر روز شنبه در مرکز لندن گرد هم آمدند، جذابیت آنچه که آنها می‌گفتند فرصتی برای مشاهده لحظه‌ای از تاریخ بود.

از همان ساعات اولیه، مردمی که لباس‌های قرمز، سفید و آبی به تن داشتند و پرچم‌های اتحادیه را در دست داشتند، برای تماشای تاج‌گذاری پادشاه چارلز، اولین تاج‌گذاری در بریتانیا در ۷۰ سال گذشته که با نمایش وسیعی از شکوه و عظمت مشخص خواهد شد، صف کشیده بودند.

کسانی که گرد هم آمده بودند دلایل مختلفی برای حضور در آنجا داشتند: بسیاری از بازدیدکنندگان مسن تر می خواستند حمایت خود را از چارلز و سلطنت نشان دهند، برخی دیگر به آغاز عصر جدید اشاره کردند، چندین ناظر جوان تر از تمایل به دیدن تاریخ صحبت کردند و دیگران می خواستند مهمانی کنند.

ts4q3jdo

آنتونینا استرین، 53 ساله، به همراه خواهرش ایوون هاوری از تورنتو سفر کرد و گفت که او در لندن به دنیا آمده است و بازگشت برای تاجگذاری فرصتی است که یک بار در زندگی اش انجام می شود.

او گفت: “من نمی توانستم بریتانیا را بدون پادشاه تصور کنم.” این در روح کشور ریشه دوانده است».

تاج گذاری در بحبوحه بحران هزینه های زندگی و بدبینی عمومی، به ویژه در میان جوانان، در مورد نقش و ارتباط سلطنت و امور مالی آن صورت می گیرد.

چارلز که طولانی‌ترین انتظار را برای تاج و تخت در میان پادشاهان بریتانیا داشت، به اندازه مادرش، ملکه الیزابت، محبوبیتی ندارد و بعید است تاجگذاری او میلیون‌ها نفری را که برای تماشای تاج‌گذاری او در سال 1953 در خیابان‌ها جمع شدند، جلب کند.

cd4djh9

اما نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که عموم مردم چارلز را به عنوان پادشاه تأیید می‌کنند و اکثریت همچنان از سلطنت حمایت می‌کنند، حتی اگر جوانان به مراتب کمتر علاقه‌مند باشند.

تا ساعت 7 صبح (06:00 GMT) جمعیت در بلوار بزرگ مال منتهی به کاخ باکینگهام در نقاطی به عمق 20 رسید، بسیاری از آنها تاج های کاغذی به سر داشتند و پرچم ها را تکان می دادند.

در ایستگاه واترلو، لشکرهای نظامی با لباس تشریفاتی به رهبری گروه‌های راهپیمایی خود از قطار پیاده شدند تا به سمت کاخ بروند.

سام میندنهال، کارگر 27 ساله کافه از بریستول، جنوب غربی انگلستان، گفت که فکر می‌کند چارلز با ارجاع به مذاهب متعدد این کشور به دنبال ایجاد تعادل بین سنت سلطنتی که قدمت تقریباً 1000 ساله دارد با چهره مدرن بریتانیا بوده است. .

ubma0d4

او گفت: «فکر می‌کنم بسیاری از مسائلی که او به آنها اهمیت می‌دهد بسیار مهم هستند.

فابریزیو، 47 ساله ای که 9 سال پیش از ایتالیا نقل مکان کرد، گفت که او همچنین فکر می کرد که چارلز با توجه به علاقه چندین دهه اش به مسائل زیست محیطی و حمایت از بسیاری از جوامع مختلف، کار بهتری در برقراری ارتباط با جوانان انجام می دهد.

او گفت: «فکر می‌کنم بدون در نظر گرفتن سنش، پادشاه با جوان‌ترها ارتباط برقرار می‌کند، من فکر می‌کنم که ارتباط او با جوانان بیشتر از ملکه خواهد بود.»

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)