تاجگذاری پادشاه چارلز، کامیلا، تاجگذاری پادشاه چارلز: امروز در مراسم بزرگ تاجگذاری پادشاه چارلز تاجگذاری می شود. 10 واقعیت

پادشاه چارلز امروز در مراسم بزرگ تاجگذاری تاجگذاری می کند.  10 واقعیت

مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم تنها با حضور 2000 نفر برگزار می شود

دهلی نو/لندن:
چارلز سوم امروز در بزرگترین مراسم تشریفاتی بریتانیا در هفت دهه اخیر تاجگذاری خواهد کرد. انتظار می‌رود هزاران نفر در خیابان‌ها صف بکشند و میلیون‌ها نفر در خانه و در سراسر جهان تماشا کنند.

  1. تاجگذاری پادشاه چارلز سوم – اولین تاجگذاری یک پادشاه بریتانیا از سال 1937 – تأیید مذهبی به سلطنت رسیدن او پس از مرگ مادرش، ملکه الیزابت دوم، در سپتامبر گذشته است.

  2. او به پیرترین پادشاه بریتانیا تبدیل خواهد شد که تاج 360 ساله سنت ادوارد را در حالی که بر تخت قرن چهاردهمی در کلیسای وست مینستر لندن می نشیند، بر سر گذاشته است.

  3. چارلز سوم و همسرش کامیلا با مربی ایالتی Diamond Jubilee که توسط شش اسب خاکستری ویندزور کشیده می شود و توسط اعضای محافظ پادشاه، اسب سواران خانگی اسکورت می شود، به صومعه سفر خواهند کرد.

  4. در مراسم تاجگذاری تنها 2000 نفر شرکت خواهند کرد – کسری از بیش از 8000 مهمانی که در سال 1953 برای تاجگذاری ملکه الیزابت دوم در کلیسای وست مینستر جمع شدند. کامیلا به طور جداگانه در مراسمی مشابه اما ساده تر تاجگذاری خواهد کرد.

  5. این یک خدمت مسیحی است، اما یک سلام “بی سابقه” از سوی رهبران مذاهب دیگر وجود خواهد داشت و نوه چارلز، شاهزاده جورج و نوه های کامیلا به عنوان صفحه عمل خواهند کرد.

  6. ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا و یک هندوی تمرینی نیز با خواندن کتاب مقدس به عنوان رئیس دولت بریتانیا تاریخ ساز خواهد شد.

  7. این رویداد در مقیاسی کوچکتر از آنچه برای ملکه الیزابت در سال 1953 برگزار شد، برگزار خواهد شد، اما همچنان هدف آن تماشایی خواهد بود، که شامل مجموعه ای از شاهکارهای تاریخی از گوی های طلایی و شمشیرهای جواهرات دار تا عصایی است که بزرگترین الماس تراش خورده بی رنگ جهان را در خود جای داده است.

  8. شاهزاده هری و اندرو هر دو در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم شرکت خواهند کرد، اما هیچ نقشی رسمی در روند رسیدگی نخواهند داشت – و تایید می کند که آنها در سرما بیرون می مانند. این زوج همچنین در راهپیمایی عمومی پشت مربی گلد استیت که پادشاه تازه تاجگذاری شده را از صومعه به کاخ باکینگهام پس از مراسم حمل می کند، غایب خواهند بود.

  9. پس از مراسم، پادشاه و ملکه با مربی گلد استیت در یک مراسم تشریفاتی بزرگتر به کاخ باکینگهام باز خواهند گشت. سایر اعضای خانواده سلطنتی و حدود 4000 سرباز بریتانیایی و مشترک المنافع در مراسمی کامل به آنها خواهند پیوست.

  10. پس از بازگشت به کاخ باکینگهام، این زوج و دیگر اعضای سلطنتی بریتانیا ظاهری سنتی در بالکن خواهند داشت و با هواپیماهای نظامی عبور می‌کنند.

با ورودی های آژانس ها