بیگانگان در میان ما زندگی می کنند – استاد استنفورد – اخبار RT World

دکتر گری نولان، نامزد جایزه نوبل، ادعا می‌کند که شکل‌های حیات فرازمینی مدت‌هاست که روی زمین وجود داشته‌اند و هنوز هم وجود دارند.

دکتر گری نولان، استاد دانشگاه استنفورد ادعا کرده است که وجود دارد “100%” این احتمال وجود دارد که شکل‌های حیات بیگانه در گذشته از زمین دیدن کرده‌اند و تا به امروز هنوز در سیاره ما حضور دارند.

نولان هفته گذشته در کنفرانسی در منهتن – ایمونولوژیست و نامزد جایزه نوبل که ادعا می کند در گذشته برای سازمان سیا کار کرده است – اظهار داشت که انسان ها احتمالاً قبلاً حتی موجودات فضایی را دیده اند اما به سادگی متوجه هیچ چیز متفاوتی در مورد آنها نشده اند. چگونه قبایل آمریکای جنوبی کشتی های اسپانیایی را برای اولین بار مشاهده کردند.

“من فکر می کنم این یک شکل پیشرفته از اطلاعات است که از نوعی واسطه استفاده می کند.” نولان گفت، با اشاره به اینکه، اینطور نیست که آنها با کت و شلوار پوستی در میان ما راه می روند. شما چیزی را در آنجا قرار خواهید داد که من فکر می کنم به عنوان یک تست هوش.”

با این حال، نولان تاکید کرد که او معتقد نیست که هیچ موجود بیگانه ای قصد آسیب رساندن به انسان ها را داشته باشد. من نگران این نیستم که آنها بیایند و به ما حمله کنند یا زنان و کودکان ما را بگیرند. این نگرانی من نیست.» او گفت، و اشاره کرد که چیزی که به آن علاقه دارد این است که چگونه بشر می تواند از فناوری بیگانه موجود در زمین بهره مند شود.

این محقق مدعی است که قبلاً توسط سازمان سیا مأمور شده بود تا از تخصص ایمونولوژی خود برای کمک استفاده کند “آسیب پزشکی که به برخی افراد وارد شده است را درک کنید، مربوط به تعاملات فرضی با یک کاردستی غیرعادی.” وی اظهار داشته است که علائمی که در بیمارانی که معاینه کرده اند نشان داده است اساساً با آنچه که اکنون “سندرم هاوانا” نامیده می شود یکسان است. با اشاره به بیماری مرموزی که برای اولین بار در سال 2016 در کوبا گزارش شد و تعدادی از مقامات آمریکایی و پرسنل نظامی شاغل در خارج از کشور را مبتلا کرده است.


تصاویری از

نولان همچنین ادعا می‌کند که در برنامه‌های تحقیقاتی سیا در تجزیه و تحلیل موادی که ادعا می‌شود در سایت‌های یوفو پیدا شده بود، مشارکت داشته است و گفت که با چندین نفر که در برنامه‌های مخفیانه “مهندسی معکوس” بشقاب پرنده کار می‌کردند یا در حال حاضر مشغول به کار بودند، در تماس بوده است.

به گفته نولان و وکیل دانیل شیهان، کنگره آمریکا ماه گذشته با شش افشاگر که ادعا می‌کردند روی برنامه‌های بازیابی سقوط هواپیما و مهندسی معکوس به سبک رازول کار کرده‌اند، صحبت کرد.

سال گذشته، رئیس جمهور جو بایدن قانونی را امضا کرد که بر اساس آن پنتاگون موظف بود به سناتورهای بلندپایه گزارش های طبقه بندی شده در مورد هر گونه برنامه افشا نشده قبلی مربوط به بشقاب پرنده ها ارائه دهد. کنگره همچنین قانونی را تصویب کرد که حفاظت از افشاگران را برای هر کسی که در چنین برنامه‌هایی کار کرده بود، ایجاد کرد.

با این حال، شان کرک پاتریک، رئیس دفتر حل و فصل ناهنجاری همه دامنه پنتاگون (AARO) در جلسه استماع سنا در ماه گذشته شهادت داد که هنوز هیچ مدرک قطعی از حیات فرازمینی وجود ندارد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: