بیش از 20 نفر در اثر عبور اتوبوس به داخل رودخانه پرآب در کنیا کشته شدند

بیش از 20 نفر در اثر عبور اتوبوس به داخل رودخانه پرآب در کنیا کشته شدند

برخی از سرنشینان اتوبوس قبل از اینکه اتوبوس به سرعت زیر آب فرو رود، موفق به فرار شدند. (نمایندگی)

نایروبی، کنیا:

بیش از 20 نفر روز شنبه هنگامی که اتوبوسی که برای یک مراسم عروسی در کنیا حرکت می کرد در حالی که می خواست از رودخانه سیلابی عبور کند توسط آب های تند و سریع با خود برده شد غرق شدند.

تماشاگران در حالی که اتوبوس زرد رنگ مدرسه برای بردن یک گروه کر کلیسا به مراسم در شهرستان کیتویی استخدام شده بود، فریاد می زدند و در حالی که راننده سعی می کرد در آب های مواج حرکت کند، غرق شد.

برخی از سرنشینان اتوبوس آسیب دیده قبل از غرق شدن سریع اتوبوس موفق به فرار شدند و به آنها کمک شد تا ایمن شوند.

خیریه نگیلو، فرماندار کیتویی به خبرنگاران گفت: “ما این تصادف وحشتناک و وحشتناک را داریم که امروز صبح اینجا اتفاق افتاد.”

او گفت: “جسدهایی که در حال حاضر بازیابی شده اند بیش از 23 نفر هستند. ما اجساد بیشتری در اتوبوس داریم.” او افزود که تلاش ها برای بازیابی اجساد از صبح یکشنبه از سر گرفته می شود.

او گفت که 12 نفر از جمله چهار کودک نجات یافته اند.

هنوز مشخص نیست که چند مسافر در اتوبوس به رودخانه انزیو، در حدود 200 کیلومتری (125 مایلی) شرق نایروبی پایتخت، سوار اتوبوس بودند.

شاهدان گفتند که راننده برای مذاکره با رودخانه متوقف شده بود و زمانی که اتوبوس در زیر جریان های متحرک قرار گرفت، نزدیک آن طرف بود.

معاون رئیس جمهور ویلیام روتو از جمله کسانی بود که تسلیت خود را ابراز کرد و همچنین از رانندگان خواست تا در جاده هایی که در بسیاری از مناطق کنیا با باران شدید مواجه می شوند، احتیاط بیشتری کنند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)