بوریس جانسون در 58 سالگی برای هشتمین بار پدر می شود

بوریس جانسون در 58 سالگی برای هشتمین بار پدر می شود

نوزاد “فقط چند هفته دیگر” به دنیا می آید.

کری جانسون، همسر بوریس جانسون، نخست وزیر سابق بریتانیا، روز جمعه در اینستاگرام خود اعلام کرد که فرزند سوم این زوج را باردار است. او گفت که نوزاد «فقط چند هفته دیگر» به دنیا می‌آید.

او در یک پست اینستاگرامی تصویری از خود را در حالی که با دو فرزندش دست در دست هم گرفته به اشتراک گذاشت. او نوشت: “عضو جدید تیم فقط چند هفته دیگر می آید. من در 8 ماه گذشته احساس خستگی زیادی کرده ام اما نمی توانیم منتظر ملاقات با این کوچولو باشیم. ویلف از اینکه دوباره یک برادر بزرگ شده است هیجان زده است. بدون وقفه در مورد آن صحبت کرده است. فکر نکنید که رومی سرنخی دارد که چه چیزی در راه است… او به زودی خواهد فهمید!

پست را اینجا ببینید:

به گزارش ایندیپندنت، خانم جانسون 35 ساله مشاور رسانه ای بریتانیایی است و به عنوان یک مقام رسانه ای برای حزب محافظه کار کار می کرد. او همچنین مشاور ارشد Oceana، یک موسسه خیریه حفاظت از اقیانوس است.

این زوج که در ماه می 2021 ازدواج کردند، در حال حاضر دو فرزند دارند – ویلف سه ساله و رومی دو ساله. در حالی که ویلف در آوریل 2020 به دنیا آمد، رومی در دسامبر 2021 متولد شد. این سومین ازدواج آقای جانسون است.

این اولین بار است که این زوج در حالی که در خیابان داونینگ که در سپتامبر سال گذشته پس از برکناری آقای جانسون توسط دولت خود او را ترک کردند، در حالی که در خیابان داونینگ زندگی نمی‌کردند، صاحب فرزند شدند.

تازه وارد هشتمین فرزند آقای جانسون خواهد بود زیرا او از ازدواج قبلی خود با مارینا ویلر چهار فرزند دارد. به گزارش بی بی سی، او یک فرزند دیگر از رابطه عاشقانه با مشاور هنری هلن مکینتاایر دارد. با این حال، او به طور رسمی تعداد دقیق را تایید نکرده است. او از همسر اولش آلگرا ماستین اوون هیچ فرزندی نداشت.

این خبر چند روز پس از آن منتشر شد که نخست‌وزیر بریتانیا یک عمارت نه خوابه با یک خندق سه طرفه در آکسفوردشایر به ارزش 3.8 میلیون پوند خریداری کرد. نگهبان.

این مرد 58 ساله در مورد عشق خود به پدر بودن صحبت کرد اسکای نیوز در سال 2021، “این کار خیلی زیاد است، من به شما می گویم که خیلی زیاد است، اما من آن را دوست دارم، کاملاً دوستش دارم، و می خواهم بدانید که من پوشک های زیادی را عوض می کنم.”