به پسر سوروس اجازه دسترسی مکرر به کاخ سفید – NYP – RT World News

الکساندر سوروس، پسر جورج سوروس، میلیاردر و اهداکننده قدیمی حزب دموکرات، از زمان روی کار آمدن جو بایدن، حداقل چهارده بار به کاخ سفید سفر کرده است.

سوروس جوان 37 ساله که از طرف حزب دموکرات نیز یک جمع آوری کمک مالی است، طبق گزارش های اخیراً به روز شده، سال گذشته حداقل 12 بار با مقامات دولت بایدن ملاقات کرد. او همچنین دو بار در سال 2021 بازدید کرد.

الکساندر سوروس رئیس بنیادهای لیبرال جامعه باز است که وظیفه آن ارائه کمک های مالی به اهدافی است که ترویج می کنند. “رشد دموکراسی های فراگیر و پویا.”

پدرش جورج سوروس این بنیاد را راه‌اندازی کرد که از سال 1998 بیش از 32 میلیارد دلار برای اهداف مختلف برای حمایت از مسائل لیبرال توزیع کرده است. دخالت سیاسی


وزارت امور خارجه در مورد قطع روابط با گروه تحت حمایت سوروس توضیح می دهد

“[He has done] خسارات عظیمی به کشور ما وارد شده است.» مایک هاول از پروژه نظارت در بنیاد محافظه‌کار هریتیج گفت که درباره جورج سوروس صحبت می‌کند و روز شنبه توسط نیویورک پست منتشر شد. دستور کار سوروس مرگ و ویرانی به نام مرزهای باز و پایان دادن به تمدن غرب است.

ماهیت سفرهای الکساندر سوروس به کاخ سفید شامل دیدار در اول دسامبر گذشته با نینا سریواستاوا، دستیار رئیس سابق ستاد بایدن، ران کلاین است. سوروس در همان شب در میان 330 شرکت کننده در ضیافت شام دولتی به افتخار امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه حضور داشت.

یک روز بعد، سوروس جونیور با ماریانا آدام، که مشاور جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن، و همچنین جاناتان فاینر، معاون مشاور امنیت ملی، بر اساس گزارش‌ها، ملاقات کرد. محتوای این دیدارها همچنان نامشخص است و کاخ سفید به سؤالات نیویورک پست پاسخ نداد.

«در سرتاسر کاخ سفید، در جایی محل نگهداری سوروس وجود دارد.» مت پالمبو، منتقد جرج سوروس نیز به پست گفت. “[Alexander] سفیر جدید پدرش است.»

سوروس بزرگ اخیراً پس از اینکه فاش شد که او یک میلیون دلار به کمیته اقدام سیاسی که بعداً از آلوین براگ حمایت کرد – از منهتن DA که به دنبال محکومیت جنایی دونالد ترامپ بود، حمایت کرد، دوباره مورد انتقاد منتقدان راست قرار گرفت. سوروس کمک مالی مستقیم براگ یا حتی اطلاع از او را رد می کند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: