بهترین دندانپزشک های تهران – لیست 10تایی

شما می توانید تجربه های خود را در بخش دیدگاه ها برای ما نوشته و دندانپزشک متخصص خود را معرفی کنید. در کلینیک دندانپزشکی دکتر طلیعی، می توان اصلاح خط لبخند، افزایش طول تاج، درمان تحلیل لثه، پیوند لثه و درمان انواع عفونت های مرتبط با لثه را انجام داد. خدمات: ایمپلنتهای دندانی، جراحی دندانهای نهفته، پیوند استخوان و سینوس فکی، جراحیهای افزایش طول تاج و زیبایی لثه به منظور اصلاح طرح لبخند، لامینیتهای سرامیکی و کامپوزیتی و…

خدمات: ایمپلنت های دندانی، اصلاح طرح لبخند، لامینیت سرامیکی و کامپوزیتی، روکش دندان، بلیچینگ و … شاید بدون موی سر و یا دیگر بخش های بدن بتوان به زندگی ادامه داد. اگر به دنبال تخصص های ویژه ای در دندانپزشکی می گردید، می توانید از لیست های دیگر نت نظر که برای معرفی بهترین متخصص ایمپلنت تهران و بهترین متخصص ارتودنسی تهران تهیه شده اند، استفاده کنید. اما راهکار بعدی این است که به طور دوره ای دندان های خود ذرا به یکی از بهترین دندانپزشک های تهران نشان دهیم. خانم روژین طلیعی متخصص جراحی لثه و ایمپلنت های دندانی از دانشگاه شهید بهشتی تهران هستند.

علاوه بر این ویژگی ها، اکثر آنها با بیمه های درمانی قرارداد دارند و برای درمان بیماران خود، از مواد مصرفی درجه یک استفاده می کنند. دکتر طلیعی سابقه عضویت در انجمن پریودنتولوژی ایران و آمریکا را نیز دارند. این دندانپزشک متخصص، انواع خدمات زیبایی دندان مثل لمینیت زیبایی، اصلاح نامرتبی و فاصله بین دندان های جلو، جرم گیری، ارتودنسی ثابت و متحرک را نیز انجام می دهد. استفاده از مسواک و یا دهانشویه های مناسب، می تواند به حفظ سلامت دندان شما کمک کند. لیست بهترین کلینیک های دندانپزشکی تهران در زیر به شما کمک می کند که دندانپزشک مورد اعتمادی در نزدیکی منطقه سکونت خود پیدا کنید.

مشاوره و ویزیت بیمار در کلینیک دکتر یزدانی رایگان است. جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، اپلیکیشن پزشک مشاوره پذیرش۲۴ را دانلود کنید. آقای دکتر فهیمیان جراح و متخصص دندان است و کلیه خدمات ترمیمی، زیبایی، ارتودنسی، ایمپلنت و پروتز دندان را در مطب مجهز خود انجام می دهد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از دندانپزشکی فردیس دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس دندانپزشکی اهواز بگیرید.