بعید است که بایدن تا دور دوم ریاست جمهوری دوام بیاورد – نامزد حزب جمهوریخواه – RT World News

نیکی هیلی، نماینده سابق ایالات متحده در سازمان ملل، می گوید در صورت انتخاب بایدن، کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، در نهایت زمام امور را به دست خواهد گرفت.

نیکی هیلی، رقیب جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا مدعی شد، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، در صورت انتخاب مجدد در سال آینده، شانس کمی برای ماندن در سمت خود تا پایان دوره دوم ریاست جمهوری خود دارد. او هشدار داد که کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهوری که به‌طور گسترده‌ای محبوب نیست، ممکن است در راس آن قرار گیرد.

هیلی، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل و فرماندار سابق کارولینای جنوبی، روز پنجشنبه در گفتگو با فاکس نیوز گفت:اگر شما به جو بایدن رای می دهید، واقعاً روی رئیس جمهور هریس حساب می کنید، زیرا این ایده که او تا 86 سالگی به آن ادامه خواهد داد، چیزی نیست که به نظر من محتمل باشد.

هریس از حمایت شدید مردمی برخوردار نیست. مطالعه ای که هفته گذشته توسط Statista منتشر شد نشان داد که تقریباً نیمی از آمریکایی ها عملکرد او را به عنوان معاون رئیس جمهور تا حدودی یا بسیار نامطلوب می بینند.

در مصاحبه ای با فاکس نیوز دیجیتال، تولسی گابارد، نماینده سابق دموکرات کنگره که به استقلال تبدیل شده است، دیدگاه خود را بیان کرد که «کامالا هریس به وضوح فاقد صلاحیت برای فرماندهی کل است.


خواهر کیم بایدن را پیرمرد بدون آینده خطاب کرد

عواقب ریاست جمهوری کامالا هریس برای مردم آمریکا و ملت ما خطرناک و فاجعه بار خواهد بود.گابارد هشدار داد.

بایدن 80 ساله در بیانیه‌ای ویدیویی که روز سه‌شنبه، چهار سال پس از آغاز کمپین ریاست‌جمهوری قبلی‌اش منتشر شد، رسماً اعلام کرد که برای دومین بار در سال 2024 نامزد خواهد شد.

هریس در این دوره نیز به عنوان معاون خود در بلیط باقی خواهد ماند.

بایدن در حال حاضر مسن‌ترین رئیس‌جمهور در حال خدمت در تاریخ ایالات متحده است و منتقدان ادعا می‌کنند که او دیگر استعداد ذهنی لازم برای رهبری کشور را ندارد.

نظرسنجی اخیر که توسط NBC News منتشر شد نشان داد که 70 درصد از آمریکایی ها و 51 درصد از رای دهندگان حزب دموکرات نمی خواهند بایدن برای انتخاب مجدد انتخاب شود.

نظرسنجی دیگری توسط آسوشیتدپرس نتایج یکسانی به همراه داشت.

در هر دو نظرسنجی، پاسخ دهندگان سن بالای بایدن را دلیل اصلی تمایل برای دیدن شخص دیگری در رقابت برای شغل برتر کشور ذکر کردند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: