بریتانیا عبارات “محکوم” و “محرم سابق” را “توهین آمیز” می داند – RT World News

به گزارش دیلی میل، افسران زندان اکنون باید به جای آن بگویند “زندانی” و “فردی با تجربه زندگی”

پس از حکم وزارت دادگستری، به افسران زندان بریتانیا دستور داده شده است که استفاده از اصطلاح “محکومین” را در اشاره به مجرمان متوقف کنند. “توهین آمیز.” به زندانبانان نیز دستور داده شده است که زندانیان سابق را به عنوان “افراد با تجربه زندگی” یا «تركان زندان» بجای “محرم سابق.”

به گزارش دیلی میل، سخنگوی سرویس زندان این اقدام را بخشی از یک قانون توصیف کرده است “سرکوب” بر “انحرافات نامناسب” از دستورالعمل های آن او توضیح داد که اصطلاح “محکوم” بود نادرست است، با توجه به اینکه بخش زیادی از زندانیان قبل از محاکمه در بازداشت هستند و بنابراین محکوم نشده اند.

نامه ای رسمی که به افسران دستور می دهد استفاده از آن را متوقف کنند “توهین آمیز” این خبر توسط وزارت دادگستری به مارک فیرهرست، رئیس ملی انجمن افسران زندان (POA) ارسال شد. او به دیلی میل گفت که بخش روابط کارکنان زندان و سرویس مشروط HM دستور داده است که به جای آن از عباراتی مانند “زندانی” و “متخلف” استفاده شود.

اما وقتی کسی را توصیف می کنید که محکوم و زندانی شده است، این زبان هیچ چیز توهین آمیزی ندارد. فرهرست گفت. «وقتی با زندانیان صحبت می‌کنم، آنها خود را «مخالف» می‌خوانند. پس مشکل چیست؟»

یکی دیگر از منابع زندان شکایت کرد که “این چیزهای واقعی پرستاره است. با این حال، کارمندان دولت نیکوکار ساعات کاری خود را صرف تلاش برای دستکاری زبان انگلیسی برای تطبیق با جهان بینی شخصی خود می کنند، به جای تمرکز بر چیزهایی که واقعاً مهم هستند.


خیریه از

کارکنان زندان با انتقاد از وزارت دادگستری و انتقاد از وزارت دادگستری به دلیل تمرکز بر زبان ظاهرا توهین آمیز به جای رسیدگی به میزان بالای جرم و جنایت و ازدحام بیش از حد مراکز حبس در حالی که کارکنان خدمات زندان به این قوانین جدید پاسخ داده اند، پاسخ داده اند. “ترک دسته دسته.”

در همین حال، برخی از زبان جدید حمایت کرده اند. مارک لیچ، سارق مسلح سابق و ویراستار کتابچه راهنمای زندان ها، به دیلی میل گفت که با تغییر اصطلاحات موافق است و استدلال می کند که زندانیان را نباید “محکومین” نامید زیرا “این زبان 200 سال پیش است.”

«امروزه زندان‌های ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با رفتار نجیبانه و محترمانه با زندانیان، ارتکاب جرم مجدد را کاهش دهند – نه با تحقیر و تحقیر آنها با عناوینی که جایی در یک سیستم مدرن زندانی ندارند.» او گفت.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: