با بادیگارد مرموز پادشاه چارلز آشنا شوید که او نیز یک حس اینترنتی است

با بادیگارد مرموز پادشاه چارلز آشنا شوید که او نیز یک حس اینترنتی است

محافظ شاه چارلز قبلا برای ملکه کار می کرد

چارلز سوم امروز در بزرگترین مراسم تشریفاتی بریتانیا در هفت دهه اخیر تاجگذاری خواهد کرد. پادشاه چارلز پس از مرگ مادرش، ملکه الیزابت دوم، در سپتامبر سال گذشته، پادشاه بریتانیا و 14 قلمرو دیگر شد. انتظار می‌رود هزاران نفر در خیابان‌ها صف بکشند و میلیون‌ها نفر در خانه و در سراسر جهان تماشا کنند.

برای این سفر تاریخی، اعلیحضرت یک تیم امنیتی را که از مادرش به ارث برده است، همراهی خواهد کرد. به ویژه یکی از اعضای تیم در رسانه های اجتماعی توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است. محافظ ریشو که به طور رسمی نامش فاش نشده است، برای اولین بار در زمان مرگ ملکه در 8 سپتامبر 2022 مشاهده شد. مترو گزارش.

سال گذشته، نگهبان در حال فشار دادن تلفن زنی بود که در حال فیلمبرداری از شاه بود. همچنین موارد متعددی وجود داشت که افسر به مردم گفت: «بگذارید [their] تلفن‌ها خاموش می‌شوند و «از لحظه لذت ببرید».

از آن زمان، نگهبان امنیتی پادشاه را در چندین مورد از فعالیت های اجتماعی خود همراهی می کند. اخیراً، ویدیوهای زیادی از ورود و خروج او از کاخ باکینگهام با یک چتر شیک نیز در TikTok پخش شده است.

بسیاری او را با شخصیت کالین فرث، هری هارت از او مقایسه کرده اند گارد سلطنتی، و پس از مشکوک بودن به داشتن اسلحه “مبدل” به عنوان چتر از چتر او به عنوان “تفنگ” یاد می کنند. در حالی که بسیاری بر این باورند که او مردی از سرویس مخفی است، برخی از ظاهر خوب و ظاهر شیک او تعریف کردند.

یکی از کاربران نوشت: “من او را دوست دارم، او باید جیمز باند بعدی باشد… یک پسر شگفت انگیز.” یکی دیگر اظهار داشت: “او خیلی خوش تیپ است! یک نفر دیگر نوشت: “آیا او نکات نگهداری ریش را می دهد؟”

در همین حال، امنیت این رویداد عظیم به شدت تحت نظارت است. بر اساس گزارشی که منتشر شده است، 11500 افسر پلیس از مراسم تاج گذاری محافظت می کنند قطار زیر زمینی. نیروهای امنیتی ماه ها را صرف آماده سازی برای این مراسم کرده اند که حدود 100 سران دولت و همچنین جمعیت عظیمی از تماشاگران در آن شرکت خواهند کرد.