بایدن همیشه نسبت به روسیه تعصب داشت – تارا رید به RT – RT World News

دستیار سابق او می گوید: «آنها هرگز روی میز نخواهند نشست.»

تارا رید، دستیار سابق کنگره بایدن که او را به تجاوز جنسی متهم کرده بود، در مصاحبه ای با RT ادعا کرد که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده مدت هاست که سوگیری علیه روسیه دارد و آن را ده ها سال قبل از تنش های کنونی بین واشنگتن و مسکو بیان کرده است.

رید که خود را به عنوان یک افشاگر معرفی می کند و در گذشته برای RT نوشته است، اخیراً به مسکو نقل مکان کرد و به نگرانی های ایمنی اشاره کرد و گفت که قصد دارد برای پاسپورت روسی درخواست دهد.

من سعی کردم در سال های 2018، 2019، 2020 صدای خود را بلند کنم و به مردم هشدار دهم که اگر جو بایدن رئیس جمهور شود، ما را به جنگ با روسیه خواهد برد. او به ماریا بوتینا از RT گفت.

رید ظاهراً به درگیری در اوکراین اشاره می کرد که در آن دولت بایدن به حامی اصلی کی یف تبدیل شده و سلاح، بودجه و اطلاعات برای آن فراهم می کند. مسکو تلاش واشنگتن برای گسترش ناتو به سمت شرق را به عنوان یکی از دلایل اصلی شروع جنگ در فوریه 2022 معرفی کرده است. همچنین این درگیری را به عنوان یک درگیری توصیف کرده است. “جنگ نیابتی” آمریکا و متحدانش علیه روسیه به راه انداختند.

به گفته رید، او در اوایل دهه 1990 در حالی که به عنوان دستیار بایدن، که در آن زمان سناتور بود، به این نتیجه رسید. در آن زمان، ایالات متحده در حال تدوین سیاست خود در قبال روسیه جدیدی بود که به تازگی از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی بیرون آمده بود.

او بسیار مغرضانه بود [Russia]، جو بایدن بود. و در یک جلسه – اتفاقاً من در آن جلسه بودم و خارج شدم – شنیدم که او گفت: “آنها هرگز روی میز نخواهند نشست.”

بنابراین آن نگرش غالب شد. و این به من تعجب کرد که اشتباه بود.» رید گفت. و دلیل این که مرا شگفت زده کرد این است که… من همیشه تاریخ و فرهنگ زیبای روسیه را دوست داشته ام. کوی منگناهان روسی هستند و من از طریق مادرم آشنا بودم [with] روسیه.”

بیشتر بخوانید:
تارا رید، دستیار سابق بایدن به دلیل نگرانی های ایمنی به روسیه می گریزد

خصومت از “شاهین ها در واشنگتن” او یادآور شد که پس از سخنرانی رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در سال 2007 در مونیخ، جایی که او سیاست خارجی ایالات متحده را سرزنش کرد و ایالات متحده را به تلاش برای تحمیل سلطه بر کشورهای دیگر در سراسر جهان متهم کرد، به سمت مسکو چرخش جدیدی پیدا کرد. سپس، ناگهان، ما شروع به تبلیغات در ایالات متحده علیه روسیه کردیم. Reade اضافه شد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: