بایدن با یک برگه تقلب دیگر گرفتار شد – RT World News

رئیس جمهور از سؤالات خبرنگاران در نشست خبری روز چهارشنبه آگاهی قبلی داشت

عکس‌های روز چهارشنبه در کاخ سفید نشان می‌دهد که جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده می‌دانست که با چه دستوری باید خبرنگاران را فراخواند و از قبل به سوالات آنها اطلاع داده شد. رئیس‌جمهور 80 ساله قبلاً به دلیل تکیه بر چنین یادداشت‌هایی مورد تمسخر قرار گرفته بود و مخالفان استدلال می‌کردند که ظرفیت شناختی او در حال کاهش است.

یک ورق کاغذ تا شده در دست بایدن به رئیس جمهور اطلاع داد که کورتنی سوبرامانیان، خبرنگار لس آنجلس تایمز از او خواهد پرسید. “چگونه اولویت های داخلی خود را – مانند تقویت مجدد تولید نیمه هادی ها – با سیاست خارجی مبتنی بر اتحاد ترکیب می کنید؟”

این برگه شامل تصویری از سوبرامانیان و راهنمای تلفظ نام او بود، در حالی که به بایدن اطلاع داد که باید ابتدا با او تماس بگیرد. بایدن ابتدا با سوبرامانیان تماس گرفت که سوال او را کمی متفاوت از آنچه راهنما پیشنهاد کرده بود بیان کرد.

عکس‌های بیشتر از این رویداد نشان می‌دهد که به بایدن دستور داده شده که بگوید که اوست هرگز نسبت به آینده کشور خوشبین نبوده است. و در مورد تلاش های خود به خود ببالد “حفاظت از آزادی ها، تضمین کرامت و احترام.” زاویه دیگر یادداشتی را نشان می دهد که به بایدن آن را یادآوری می کند “شما” در جلسه مقدماتی قبل از جلسه توجیهی حضور خواهند داشت.

بایدن قبلا اعتراف کرده بود که دستیارانش لیست هایی را به او می دهند “از افرادی که قرار است با آنها تماس بگیرم” قبل از ملاقات با مطبوعات، رویه ای که خبرنگاران را تحت فشار قرار داده است. اگر کاخ سفید در حال انتخاب و انتخاب سؤالات مورد نظر آنها باشد، مطبوعات واقعاً نمی توانند کار خود را در اتاق توجیهی انجام دهند. یکی از خبرنگاران در سال 2021 به Daily Beast گفت. “این واقعاً یک مطبوعات آزاد نیست.”

بایدن با استفاده از فهرستی از کنسروها گرفته شد “نقاط صحبت سخت پرسش و پاسخ پوتین” در یک کنفرانس خبری پس از اینکه ظاهراً در مارس گذشته از تغییر رژیم در روسیه حمایت کرد. علیرغم اینکه بایدن به او گفته شد چه بگوید، بایدن در نهایت در خارج از فیلمنامه سرگردان شد و این حرف را رئیس جمهور روسیه تکرار کرد “نباید در قدرت باشد.”


عکس «برگه تقلب» پوتین بایدن را نشان می دهد

سه ماه بعد، بایدن به طور تصادفی برگه تقلب دیگری را به خبرنگاران داد، این برگه حاوی دستورالعمل های دقیقی بود که او را در هر دقیقه از یک کنفرانس خبری راهنمایی می کرد. “شما وارد اتاق روزولت می شوید و به شرکت کنندگان سلام می کنید.” کارت شروع شد و همچنین به رئیس جمهور یادآوری کرد “شما روی صندلی خود بنشینید” قبل از آمدن خبرنگاران

اتکای بایدن به پاسخ های آماده، بیزاری او از جلسات توجیهی مطبوعاتی، و سردرگمی مشهود او در حضورهای عمومی، همگی توسط مخالفان جمهوری خواه او به عنوان دلیلی بر کاهش قدرت ذهنی او ذکر شده است. بایدن روز سه‌شنبه اعلام کرد که در سال 2024 مجدداً انتخاب خواهد شد. با این حال، یک نظرسنجی رویترز که در همان روز منتشر شد نشان داد که 61 درصد از دموکرات‌های ثبت‌نام شده او را برای این شغل خیلی مسن می‌دانند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: