باغ وحش ایالات متحده از نیوزلند عذرخواهی کرد – اخبار RT World

ویدئویی از بازدیدکنندگان در حال نوازش کیوی، نماد ملی منزوی این کشور اقیانوس آرام، یک حادثه بین‌المللی را برانگیخته است.

باغ وحش میامی روز چهارشنبه پس از انتشار تصاویری از بازدیدکنندگان این باغ وحش که تنها کیوی خود – پرنده ملی محبوب این کشور – را مورد استفاده قرار می دهند، عذرخواهی رسمی از نیوزیلند صادر کرد که باعث انبوهی از شکایات و تحقیق از اداره حفاظت ولینگتون شد.

باغ وحش “اشتباه بزرگی کردسخنگوی ران ماگیل در مصاحبه ای با رادیو نیوزلند اعتراف کرد که با پذیرفتن این خشم و اعتراف به بازدیدکنندگان یک «برخورد عملی کیوی» با کیوی پائورا به قیمت 25 دلار.ما ملتی را آزرده ایم.

ما به شما قول می دهیم که مردم دیگر هرگز با پائورا برخورد نخواهند کرداو نذر کرد و گفتاز طرف همه در باغ وحش” برخورد کیوی بلافاصله متوقف شد و زیستگاه پائورا دوباره طراحی شده است.تمام عزت و احترام و افتخاری را که شایسته اوست به او بدهید،” او اضافه کرد.


چین پاندای «دوستی» را از آمریکا به خانه می آورد

ویدئویی که چندین مهمان باغ وحش را نشان می‌دهد که در حال پنجه زدن به کیوی مضطرب هستند که در سال 2019 در ایالات متحده به عنوان بخشی از یک “برنامه بقای گونه ها– پس از اینکه روز سه شنبه در فضای مجازی منتشر شد، زوزه های اعتراض ساکنان نیوزلند را برانگیخت. این فیلم نشان می دهد که یک نگهدارنده حیوانات به ظاهر غافل اصرار دارد که پرنده در حال انقراض “مثل یک سگ کوچولو“کی دوست داشت”حیوان خانگی بودن“، اگرچه پرنده به محض اینکه روی زمین نشست، به سمت جعبه تاریک خود حرکت کرد.

نیوزلندی ها خود را کیوی می نامند و این موجود را یک گنجینه فرهنگی مقدس می دانند (“ویژگی“در مائوری).

یکی از بینندگان خشمگین در همان روز طوماری را راه اندازی کرد و از هموطنانش خواست که «به نجات این کیوی بدرفتار کمک کنیدبا اشاره به اینکه پائورا بود4 روز در هفته تحت نور فلورسنت روشن قرار می‌گیرد، ده‌ها غریبه او را زیر نظر می‌گیرند، سبیل‌های حساسش را نوازش می‌کنند، می‌خندند و مانند یک اسباب‌بازی نشان می‌دهند.

تا پایان روز، 9000 نفر طومار را امضا کردند، در حالی که دیگران یک کمپین ایمیلی علیه باغ وحش راه اندازی کردند و خواستار بازگرداندن پرنده شدند. وزارت حفاظت از نیوزیلند بیانیه ای صادر کرد و از “همه کسانی که نگرانی های خود را در مورد پائورا مطرح کرده اند“، قول داد که این موضوع را با انجمن باغ وحش ها و آکواریوم های آمریکا در میان بگذارد.

مگیل اعتراف کرد که برخورد کیوی در ابتدا “به خوبی تصور نشده بود” و اینکه “اشتباهتلاش برای عادت دادن پرنده منزوی، شبگرد و بی پرواز به نوازش غریبه ها. او نیوزلندی ها را ستایش کردتعهد به حیات وحش خود“، با اشاره به اینکه یکی از شکایت هایی که دریافت کرده بود، پرسیده بود:اگر این کار را با عقاب کچل شما انجام دهیم، چه احساسی خواهید داشت؟” – پرنده ملی آمریکا.

نخست وزیر کریس هیپکینز از رای دهندگان خود تمجید کرد.که شاهد اتفاقات آنجا بود [and] خیلی سریع آن را گرفت“با تشکر از Zoo Miami برای عذرخواهی و “جدی گرفتن آن

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: