باراک اوباما، استیون اسپیلبرگ و بروس اسپرینگستین کارکنان سورپرایز در رستوران بارسلونا

باراک اوباما، استیون اسپیلبرگ و بروس اسپرینگستین کارکنان سورپرایز در رستوران بارسلونا

باراک اوباما، استیون اسپیلبرگ و بروس اسپرینگستین در رستوران عمار.

طبق گزارش روزنامه گاردین، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، به همراه استیون اسپیلبرگ کارگردان سینما و بروس اسپرینگستین خواننده، کارکنان رستورانی در بارسلون را غافلگیر کردند.

کارکنان رستوران آمار در بارسلونا پنجشنبه شب هنگام ورود سه نفر در شوک ماندند. سرآشپز رافا ظفرا ادعا کرد که رستوران معروف اسپانیایی-آمریکایی خوزه آندرس رستوران را به آنها توصیه کرده است.

به گفته این رسانه، آقای ظفرا به یک ایستگاه رادیویی Cadena SER گفت: “آنها توسط جوس آندرس که رابطه بسیار نزدیکی با اوباما دارد، توصیه شد.” سرآشپز اظهار داشت که آقای آندرس به چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده اطلاع داده است که رزرو در رستوران ضروری است. وی همچنین افزود که رزرو چند ساعت قبل از بازدید آنها انجام شده است.

“خوزه آندرس با من تماس گرفت و به من گفت که میز بسیار مهمی است، اما لطفاً چیزی نگوییم. و البته شروع به تحقیق کردم و دیدم که اوباما دارد می آید، بروس کنسرت دارد.” طبق این رسانه به Cadena SER گفت.

او سپس متوجه شد که اسپیلبرگ و اوباما هر دو برای شرکت در کنسرت اسپرینگستین به همراه بانوی اول سابق میشل اوباما در شهر بودند.

“ما به آنها صدف، صدف و ماهی از گل رز دادیم، کلاسیک من – بیکینی خاویاری – کمی از همه چیز… و بسیار سپاسگزارم!” آقای ظفره به این رسانه ادامه داد.

سرآشپز اظهار داشت که جزئیات امنیتی از کارمندان خواسته است که عکس نپرسند. افراد امنیتی به ما گفتند لطفا از آنها عکس نخواهیم، ​​اما درست قبل از خروج، اوباما وارد آشپزخانه شد و به ما گفت که این یکی از بهترین وعده های غذایی آنها بوده است و اگر می توانند با کل تیم عکس بگیرند.

یکی از کارمندان این رستوران، Pol Perello Franch، در اینستاگرام عکسی را که اکنون ویروسی شده به اشتراک گذاشت. او در کپشن نوشته بود “خوشحالی که این کار به شما می دهد!! شب عالی.”

به گزارش گاردین، باراک و میشل اوباما روز جمعه از چند مکان فرهنگی نمادین بارسلون از جمله ساگرادا فامیلیا و موزه موکو بازدید کردند. بر اساس عکس ها و ویدئوهایی که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است، خانواده اوباما دست در دست هم در شهر قدم می زدند در حالی که به شدت توسط افسران امنیتی خود محافظت می کردند و گهگاه برای جمعیت دست تکان می دادند.