مردی به دلیل حمل نی خون آشام تیتانیوم در فرودگاه آمریکا دستگیر شد

مردی به دلیل حمل نی خون آشام تیتانیوم در فرودگاه آمریکا دستگیر شد

نی خون آشام تیتانیوم .

بر اساس گزارش ایندیپندنت، یک مسافر 26 ساله به دلیل حمل یک سلاح تیتانیومی دفاع شخصی به نام “نی خون آشام” از طریق بازرسی امنیتی در فرودگاه بین المللی لوگان بوستون دستگیر شد.

مقامات ماساچوست همان را کشف کردند و متعاقباً اسلحه را از چمدان دستی مرد ضبط کردند. تصویر کاه خون آشام، که شبیه خنجر است، روز دوشنبه در توییتی از مدیر امنیت حمل و نقل دن ولز به اشتراک گذاشته شد. او در توضیح این عکس گفت: “این یک نی خون آشام است. این اقلام در کیف دستی مسافر ممنوع است. مسافری دیروز متوجه شد که @BostonLogan وقتی @MassStatePolice کالا را مصادره کرد و در نهایت مرد 26 ساله را دستگیر کرد. هزینه ایالتی. #travelfail”

آرمان آچوتان نیر، ساکن شیکاگو، یکشنبه شب پس از کشف یک نی تیتانیوم 10 اینچی با “انتهای اریب دار” در کوله پشتی وی، دستگیر و به داشتن یک سلاح خطرناک متهم شد. در وب سایت تاجر چاقو Szaboinc.com از نی های نوشیدنی به عنوان یک “سلاح” یاد می شود. این سایت افزود: نی خون آشام که برای دفاع از خود طراحی شده، بسیار سخت و به اندازه کافی بلند است که بتوان از آن مانند خنجر استفاده کرد؛ نوک تراشیده شده آن به اندازه ای تیز است که اکثر مواد مصنوعی را سوراخ کند.

نی خون آشام تیتانیوم با قیمت 85 دلار (6900 روپیه) در وب سایت Szabo تبلیغ می شود. طبق توضیحات محصول، نی «کاربر را قادر می‌سازد تا هر شیک غلیظ یا اسموتی را بدون زحمت بنوشد». در این وب سایت آمده است: “ابعاد نی خون آشام آن را به راحت ترین نی برای استفاده تبدیل می کند؛ طول و عرض آن به کاربر این امکان را می دهد که بدون دردسر هر شیک غلیظ یا اسموتی را بنوشد. نی خون آشام همچنین به اندازه کافی بلند است که از هر قوطی نوشیدنی بلند بنوشد.” .

به گفته این وب سایت، نی «برای دفاع از خود طراحی شده است» و «فوق العاده سخت و به اندازه کافی بلند است که بتوان از آن مانند خنجر استفاده کرد». این شرکت ادعا می کند که هر نی 10 اینچی به سفارش در ایالات متحده تولید می شود.