بابا نوئل سوار کامیون آتش نشانی می شود تا کودکان مبتلا به کووید را شادی کریسمس بیاورد

بابا نوئل سوار کامیون آتش نشانی می شود تا کودکان مبتلا به کووید را شادی کریسمس بیاورد

بابانوئل سوار بر گیلاس جمع‌آوری می‌شود و هدایایی بسته‌بندی شده به کودکان می‌دهد.

لیما، پرو:

گاهی بابانوئل به سورتمه و گوزن شمالی نیاز ندارد.

در پرو، بابانوئل سوار ماشین آتش نشانی شد و در کامیون گیلاس جمع‌آوری شد تا تشویق و هدایایی کریسمس را به کودکان مبتلا به کووید-۱۹ که با خانواده‌هایشان در محوطه‌ای مرتفع به نام دهکده منزوی شده‌اند، تحویل دهد.

خوان اوریوندو، مدیر دهکده پان آمریکایی در لیما، پایتخت پرو، گفت: «از آنجایی که این مناطق کووید هستند، نمی‌توانید مستقیماً وارد آن شوید، اما بابانوئل و آتش نشانی راه‌حلی را ارائه کردند.

“راه حل شامل استفاده از جمع کننده گیلاس است تا بتوانند به پنجره ها نزدیک شوند و به کودکان هدیه کوچکی بدهند. به این ترتیب آنها می توانند هیجان کریسمس را احساس کنند که ممکن است در 24 دسامبر (دسامبر) به خانه نرسند.”

همانطور که بابانوئل سوار بر گیلاس جمع کننده – جرثقیل هیدرولیک ماشین آتش نشانی با سکوی ریلی برای حمل افراد – همراه با یک آتش نشان، هدایایی بسته بندی شده با هدیه را به کودکانی که از پنجره ها خم شده بودند، تحویل می داد، در حالی که کارکنان بهداشتی روی زمین بیرون می رقصیدند و تشویق می کردند.

برای بابانوئل و بچه ها این عشق در اطراف بود.

پل سوارز، شبیه‌ساز بابانوئل، گفت: «مهم‌ترین چیز عشقی است که دریافت می‌کنید. “گفتن “دوستت دارم بابانوئل” جادویی است. چرا؟ ممکن است به نظر برسد که مهم نیست، اما مهم است، زیرا من از بستگان نزدیک آنها نیستم، من مادر یا پدر آنها نیستم. چه بچه ای به کسی می گوید که از او نیست. خانواده ای که آنها را دوست دارند؟”

یک بیمار مبتلا به کووید که با خانواده خود در دهکده ایزوله شده بود، که در ابتدا برای بازی های پان آمریکا در لیما ساخته شده بود، گفت که کل مفهوم خانواده رشد کرده است.

آمادور آلفارو، بیمار گفت: “ما کریسمس را زمانی که پنج یا شش نفر (نفر) بود با خانواده خود می گذراندیم، اما خانواده در حال رشد است. این بیماران، پرستاران، پزشکان، کارکنان هستند.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)