این قلعه تاریخی در اسکاتلند به قیمت 30 لک به فروش می رسد، اما یک شکار بزرگ وجود دارد

این قلعه تاریخی در اسکاتلند به قیمت 30 لک به فروش می رسد، اما یک شکار بزرگ وجود دارد

از دهه 1980 خالی از سکنه بوده است

یک قلعه تاریخی در جزیره Fetlar در شتلند اسکاتلند فقط به قیمت 30000 پوند (3071872 روپیه) فروخته می شود که بسیار کمتر از میانگین قیمت یک آپارتمان در انگلستان است. بی بی سی گزارش شده است. با این حال، یک شکار بزرگ وجود دارد.

این قلعه 200 ساله در زمینی به مساحت 40 جریب ساخته شده است و دارای برج های احمقانه، حیاط و باغ های دیواری است. با این حال، هزینه بازسازی ساختمان فرسوده به این معنی است که خریداران بالقوه ممکن است به 12 میلیون پوند (1,22,95,57,129 روپیه) برای پوشش تعمیرات نیاز داشته باشند.

Brough Lodge Trust، که مسئول فروش است، از یک “کارآفرین بشردوست” درخواست کرده است تا برنامه هایی را برای تبدیل این سایت به یک مکان خلوتگاهی در سطح جهانی انجام دهد. پیشنهادات آنها شامل حفظ ساختمان موجود و همچنین ایجاد 24 اتاق خواب و یک رستوران است

Brough Lodge Trust در وب‌سایت خود می‌گوید: «این چشم‌انداز ساده اما مؤثر است، Brough Lodge… به یک خلوتگاه در سطح جهانی تبدیل می‌شود که همه کسانی را که از آن بازدید می‌کنند خوشحال خواهد کرد».

“امید ما این است که یک کارآفرین بشردوست دیدگاه ما را به اشتراک بگذارد و پروژه را به عهده بگیرد. درآمد حاصل از فروش ملک به کار تراست در حمایت از آموزش بافتنی دستی برای دانش آموزان مدرسه شتلند اختصاص می یابد.

اعتماد گفت که موقعیت قلعه آن را به مکانی ایده آل برای استراحتگاه های یوگا تبدیل می کند.

براو لج، واقع در انتهای شمال غربی فتلار، یک ساختمان فهرست شده در رده A با اهمیت ملی است.

این بنا توسط تاجری به نام آرتور نیکلسون ساخته شد و الهام گرفته از معماری او در تور فرانسه، سوئیس و ایتالیا بود.

از دهه 1980، زمانی که آخرین ساکن لیدی نیکلسون از آن نقل مکان کرد، این مکان خالی از سکنه بوده است و آن را به یک سازه بی نظیر در جزیره ای با تنها 61 سکنه تبدیل کرده است.

اولیو بورلند، آخرین وارث باقی مانده از خانواده نیکلسون، در سال 2007 مالکیت کل دارایی را به Brough Lodge Trust منتقل کرد و یکی از متولیان آن است.