ایلان ماسک ویژگی جدیدی را برای کاربران آبی توییتر اعلام کرد، اینترنت می‌گوید این «نتفلیکس جدید» است

ایلان ماسک ویژگی جدیدی را برای کاربران آبی توییتر اعلام کرد، اینترنت می‌گوید این «نتفلیکس جدید» است

توییتر از زمان تصاحب ایلان ماسک شاهد تغییرات متعددی بوده است.

از زمانی که ایلان ماسک میلیاردر توییتر را تصاحب کرده است، تغییرات زیادی در پلتفرم رسانه های اجتماعی ایجاد کرده است. سال گذشته، او برنامه‌هایی را برای “Twitter 2.0 The Everything App” اعلام کرده بود که به گفته او دارای ویژگی‌هایی مانند پیام‌های مستقیم رمزگذاری شده (DM)، توییت‌های طولانی و پرداخت خواهد بود. این میلیاردر همچنین سرویس تأیید پولی توییتر موسوم به Twitter Blue را راه اندازی کرده بود که به کاربران این امکان را می داد تا با پرداخت هزینه اشتراک، یک علامت تأیید شده آبی در پروفایل خود داشته باشند. کاربران همچنین به چندین ویژگی جدید و اولویت بندی در پلت فرم میکروبلاگینگ دسترسی پیدا کردند. در حال حاضر، “Chief Twit” یک ویژگی جدید را اعلام کرد که به کاربرانی که با محتوای ویدیویی طولانی کار می کنند کمک می کند.

آقای ماسک روز پنجشنبه به این شبکه اجتماعی رفت و گفت که مشترکان توییتر آبی از این پس می‌توانند ویدیوهای دو ساعته را آپلود کنند. او گفت: “مشترکین توییتر بلو تایید شده اکنون می توانند ویدئوهای 2 ساعته (8 گیگابایت) را آپلود کنند!”

توییت او واکنش های زیادی را از سوی کاربران به همراه داشت. بسیاری از مردم از این حرکت قدردانی کردند در حالی که برخی دیگر از این اعلامیه انتقاد کردند.

یکی از کاربران گفت: “این می تواند دلیل خوبی برای انتقال به پادکست ها باشد. به خصوص در امور مالی و فنی. شهودی تر از مرور Spotify.”

نفر دوم افزود: “ویدیوهای طولانی خوب هستند، و امیدوارم روی آنها به عنوان جایگزینی برای YouTube تمرکز کنید. ویدئوهای کوتاه بد هستند. امیدوارم از تیک تاک، شورت ها و حلقه ها تقلید نکنید.”

شخص دیگری گفت: “برای کسی مثل من که ویدیوهای زیادی آپلود می کند، این مسئله بزرگی است! اندازه و محدودیت های زمانی از لحاظ تاریخی دردسر بزرگی بوده است. برای اشتراک گذاری بیشتر در توییتر هیجان زده هستم و کمتر به YouTube وابسته هستم.”

کاربر دیگری اضافه کرد، “RIP YouTube.”

یکی از کاربران گفت: ویدیوهای شادی.

یک نفر افزود: “من می خواهم یک ویدیوی 2 ساعته از من در خارج از شیک فیل A در روز یکشنبه پست کنم.”

شخصی گفت: «تویتر نتفلیکس جدید است.

این پس از آن اتفاق می افتد که میلیاردر برنامه های خود را برای آوردن ویژگی های جدید به پلتفرم از جمله افزودن تماس ها و پیام های رمزگذاری شده فاش کرد. ماسک هفته گذشته در توییتی گفت: “به زودی چت صوتی و تصویری از دسته شما با هر کسی در این پلتفرم ارائه می شود، بنابراین می توانید بدون دادن شماره تلفن خود با مردم در هر نقطه از جهان صحبت کنید.”

ویژگی تماس توییتر باعث می‌شود که آن را به دیگر پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام متا که شامل تماس‌های صوتی و تصویری می‌شوند شبیه‌تر کند.