ایلان ماسک به دلیل تغییر جنسیت کودک به حبس ابد می خواهد – RT World News

مالک توییتر از ممنوعیت های ایالتی در مورد جراحی ها و داروها برای افراد زیر سن قانونی دفاع کرده است

ایلان ماسک، مالک میلیاردر توییتر، با این استدلال که افرادی که چنین درمانی را ارائه می دهند باید به زندان فرستاده شوند، از ممنوعیت اعمال جراحی تغییر جنسیت و داروها برای افراد زیر سن قانونی دفاع کرد.

هر والدین یا پزشکی که کودکی را قبل از اینکه به یک بزرگسال رضایت دهد عقیم کند باید مادام العمر به زندان بیفتد. ماسک روز جمعه توییت کرد. او نظر خود را در پاسخ به ادعای ستون نویس MSNBC مبنی بر اینکه ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا در حال تخریب ایالت خود با “بی تحمل و اقتدارگرا” سیاست های. فلوریدا ماه گذشته اعمال جراحی تغییر جنسیت، هورمون درمانی و مسدود کننده های بلوغ را برای افراد زیر سن قانونی ممنوع کرد.

ماسک با بحث و جدل بیگانه نیست، چرا که فرهنگ جنگ را در مورد موضوعاتی از ضمایر تا دستورات واکسن گرفته تا ضد نژادپرستی سفیدپوستان به راه انداخته است. او همچنین می داند چگونه به اعصاب ضربه بزند. توییت او در مورد روش های تغییر جنسیت برای افراد زیر سن قانونی حدود 9 میلیون بازدید در هفت ساعت به دست آورد.

فلوریدا در میان بیش از ده ایالت تحت کنترل جمهوری خواهان است که محدودیت هایی را بر رویه های تغییر جنسیت برای کودکان اعمال کرده است. منتقدان چنین قوانینی این ممنوعیت ها را به عنوان حمله به جوانان تراجنسیتی محکوم کرده اند. کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید هفته گذشته ابراز تاسف کرد که بیش از 50 درصد از کودکان تراجنسیتی آمریکایی در ایالات متحده در ایالت هایی زندگی می کنند که دسترسی آنها به “مراقبت های بهداشتی تایید کننده جنسیت” گم شده یا در معرض تهدید است.

“این یک حمله خطرناک و خطرناک به حقوق والدین برای اتخاذ بهترین تصمیمات بهداشتی برای فرزندان خود است.” ژان پیر در یک نشست خبری به خبرنگاران گفت. او افزود، «کودکان LGBTQI+ انعطاف پذیر هستند. آنها خشن هستند، آنها می جنگند، آنها به جایی نمی روند. و ما پشت آنها را داریم. این دولت پشت خود را دارد.»

بیشتر بخوانید:
تیراندازی در مدرسه نشویل: مرحله جدید خشونت آمیز فرهنگ قربانی شدن در آمریکا زشت تر می شود

ماسک قبلا صحبت کرد مخالفت با روش های تغییر جنسیت برای افراد زیر سن قانونی، گفت: کودکان اغلب “تبلیغات تغذیه شده توسط بزرگسالان” و نباید چنین درمان هایی انجام شود. «هر کودکی قبل از اینکه شخصیت/هویتش متبلور شود دچار بحران هویت می شود. بنابراین، ما نباید اجازه دهیم جراحی‌های شدید و غیرقابل برگشت یا داروهای استریل‌کننده‌ای که ممکن است حداقل تا سن ۱۸ سالگی پشیمان شوند.»

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: