ایلان ماسک بزرگترین نگرانی خود را در مورد تسلا سایبرتراک – RT World News نشان می دهد

برف پاک کن به طرز شگفت انگیزی که در نمونه اولیه کامیون آینده نگر تسلا دیده می شود، راه به جایی نمی برد، حتی اگر ایلان ماسک دقیقاً از این ویژگی هیجان زده نیست.

سایبرتراک گریزان تسلا روز جمعه در جریان یک آزمایش رانندگی در کارخانه این شرکت در فرمونت، کالیفرنیا، در تصاویر پهپادها شکار شد. و کسانی که امیدوار به طراحی واقعاً آینده نگر بودند، کمی ناامید شدند، زیرا نمونه اولیه خودرو دارای دستگاه‌های بسیار آشنا بود: آینه‌های جانبی و برف پاک کن شیشه جلو.

بدتر از آن، دومی به طور قابل توجهی بزرگتر از آنچه در خودروهای امروزی دیده می شود است. کاربران شبکه های اجتماعی سریعاً برف پاک کن را تمسخر کردند:به طرز طنز بزرگی،” – چیزی که از توجه ایلان ماسک دور نماند، او به جای اینکه به دفاع از سایبرتراک بپرد، اعتراف کرد کهبرف پاک کن چیزی است که دردسر می کند [him] اکثر.

مدیر عامل تسلا در ادامه گفت که دیدهیچ راه حل آسانی وجود ندارد” به مشکل. آ “برف پاک کن قابل نصب که در صندوق عقب قرار می گیرد،“که ماسک آن را به عنوان یک جایگزین ایده آل می بیند، مسلماً بسیار خواهد بود”مجتمعبه گفته الکترک، یک وب سایت خبری اختصاص داده شده به خودروهای برقی، با این حال، این شرکت در حال کار بر روی یک «برف پاک کن الکترومغناطیسی» است که با Cybertruck همراه شود.


خودروهای تسلا برای یک ویژگی بسیار خطرناک تحت بررسی هستند

ماسک گفت: در مورد آینه های جانبی، خودروسازان طبق قانون به سادگی مجاز به حذف آنها نیستند. با این حال، مالکان آینده آزادند کهماشین هایشان را اصلاح کنند

Cybertruck تسلا برای اولین بار در نوامبر 2019، با ظاهر خشن و آینده نگر خود، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. با این حال، آنچه در آن زمان نشان داده شد، یک نمونه اولیه خام بود، و تمیز نگه داشتن شیشه جلوی عظیم خودرو ظاهراً کمترین دغدغه تسلا بود، بنابراین کامیون اصلاً برف پاک کن و آینه‌های بغل نداشت.

اما با تولید واقعی، که قرار است در سال 2022 آغاز شود، در همین حوالی، تعدادی مصالحه باید انجام می‌شد، که ممکن است به نظر برخی به‌عنوان دور کردن از طراحی خاص اصلی باشد. برخی از تغییرات قابل توجه دیگر عبارتند از نمای جلو گردتر و مجموعه جدیدی از چراغ های جلو.

طبق وب‌سایت تسلا، نمای بیرونی کامیون تمام الکتریکی و باتری‌دار یک «اسکلت بیرونی تقریبا غیر قابل نفوذ” که برای ” طراحی شده استدوام نهایی و حفاظت از مسافر.گفته می‌شود که Cybertruck دارای «شیشه زرهی» است، اگرچه در جریان رونمایی از خودرو در سال 2019، شیشه‌های نمونه اولیه با پرتاب یک توپ فلزی به سمت آن‌ها شکست. تسلا بعداً توضیح داد که پایه شیشه قبلاً در آزمایش تصادف قبلی که شامل ضربات پتک به در بود آسیب دیده بود. علاوه بر این مسائل، برخی از کارشناسان ایمنی هشدار داده‌اند که طراحی ناهموار بیرونی Cybertruck می‌تواند خطرات بیشتری را برای عابران پیاده در صورت برخورد با وسیله نقلیه ایجاد کند.