ایران تهدید می کند که «دندان های آمریکا را خرد خواهد کرد» – RT World News

رهبر سپاه قدس ایران، متخصص در عملیات خارج از کشور، از آمریکا خواسته است که خود را از منطقه خارج کند و متعهد شده است که قدرتمندترین ارتش جهان را در صورت اقدام اشتباه علیه تهران تحقیر کند.

به گزارش رسانه های ایران، سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی، از نخبگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده نیروی قدس روز پنجشنبه در سخنانی با تجلیل از «شهدا» قول داد به دفاع از کشورش ادامه دهد.

ادامه مطلب


برخورد نیروهای دریایی ایران با ناوشکن های آمریکایی بر فراز نفتکش را تماشا کنید

قاآنی در سخنان خود خطاب به واشنگتن گفت که ایالات متحده باید برای تحقیر بدتر از آنچه در افغانستان تجربه شده است آماده شود زیرا از آمریکا خواست تا یک بار برای همیشه خود را از منطقه خارج کند.

قاآنی مدعی شد که سال‌ها است که آمریکا ایران را با تحریم‌ها فلج کرده است، اما این روند تغییر کرده و اکنون این آمریکایی‌ها هستند که آسیب خواهند دید. فرمانده سپاه با اشاره به پیشرفت‌های ایران در زمینه سخت‌افزاری و سایر پیشرفت‌های فنی، گفت: آمریکا می‌داند اگر کوچک‌ترین حرکتی علیه ایران انجام دهد، دندان‌هایش در دهانش له می‌شود.

روابط بین آمریکا و ایران از زمان روی کار آمدن جو بایدن به ریاست جمهوری در اوایل سال جاری بهبود نیافته است. دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین، بر وخامت روابط نظارت کرد و به طور یکجانبه توافق هسته ای را که در دولت اوباما توافق شد لغو کرد و تحریم های فلج کننده علیه تهران را در سال 2018 اعمال کرد.

تلاش‌ها برای بازگرداندن آمریکا و ایران به شرایط توافق 2015 که محدودیت‌هایی برای جاه‌طلبی‌های هسته‌ای تهران ایجاد می‌کند، هنوز محقق نشده است.