اکثر آلمانی ها نسبت به مهاجرت احساس منفی دارند – نظرسنجی تلویزیون دولتی – اخبار RT World

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط شبکه عمومی ARD که روز پنجشنبه منتشر شد، تعداد فزاینده ای از آلمانی ها بر این باورند که مهاجرت اثرات منفی بیشتری برای کشور دارد تا مثبت.

ARD-DeutschlandTREND نشان داد که 54 درصد از آلمانی‌ها نسبت به مهاجرت احساس منفی دارند که جهشی چهار امتیازی نسبت به قبل است. در همین حال، احساس مثبت بودن مهاجرت در 33 درصد ثابت مانده است.

تفکیک بر اساس وابستگی‌های سیاسی، شکاف بزرگی را در ائتلاف «چراغ راهنما» حاکم نشان می‌دهد، به طوری که 54 درصد از دموکرات‌های آزاد (FDP) نسبت به مهاجرت احساس منفی دارند، در حالی که 68 درصد از سبزها و 57 درصد از سوسیال دموکرات‌ها (SPD) معتقدند که این امر خوب است. چیز.

به طور کلی، 52 درصد می گویند که آلمان باید پناهندگان کمتری را نسبت به کنونی بپذیرد که 12 درصد نسبت به اوایل سال 2020 افزایش یافته است. به گفته سازمان ملل، این کشور در حال حاضر میزبان 2.2 میلیون پناهنده، از جمله 900,000 اوکراینی است.

تقریباً 80 درصد رسیدگی به درخواست های پناهندگی در مرزهای خارجی اتحادیه اروپا را تأیید می کنند، همانطور که وزیر کشور نانسی فایزر اخیراً پیشنهاد کرده است.


پلیس آلمان از رسانه‌هایی که از برنامه‌های زلنسکی خبر داده‌اند تحقیق می‌کند

این نظرسنجی همچنین نشان داد که آلمانی ها بین دسته بندی پناهندگان تفاوت قائل می شوند. در حالی که 84 درصد با پذیرش افراد آواره در اثر جنگ یا جنگ داخلی موافق هستند، تنها 30 درصد با افرادی که به دنبال شغل مهاجرت می کنند خوب هستند. موافقت برای پناهندگانی که به دلیل قحطی یا بلایای طبیعی (70٪) یا آزار و اذیت سیاسی و مذهبی (68٪) فرار می کنند نیز همچنان بالاست.

آلمانی‌ها عموماً مهاجرت ماهر را تأیید می‌کنند، به طوری که 41 درصد خواهان چنین کارگران بیشتری از خارج هستند، 28 درصد با نرخ فعلی جریمه می‌شوند و تنها 23 درصد خواهان کاهش هستند.

در حالی که 77 درصد از آلمانی‌های مورد بررسی معتقدند که احزاب سیاسی برای رسیدگی به مشکلات ناشی از مهاجرت «خیلی کم» عمل می‌کنند، این تعداد از سال 2014 تنها یک درصد افزایش یافته است.

حزب SPD صدراعظم اولاف شولتز با یک امتیاز کاهش به 17 درصد رسید، در حالی که شرکای ائتلاف آن سبزها و دموکرات های آزاد به ترتیب در 16 درصد و 7 درصد باقی ماندند. CDU مخالف نیز در 30 درصد ثابت ماند. تنها احزابی که حمایتشان افزایش یافته، حزب راست‌گرای «آلترناتیو برای آلمان» (AFD) و جناح چپ «دی لینکه» بودند که هر دو با یک امتیاز افزایش یافتند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: