اپستین علیرغم محکومیت به معاشرت با A-listers ادامه داد – رسانه ها – اخبار RT World

ایمیل‌ها و تقویم‌های این پدوفیل محکوم نشان می‌دهد که او با هنرمندان، خانواده‌های سلطنتی و میلیاردرها شام می‌خورد، حتی به عنوان یک مجرم جنسی ثبت‌شده

بر اساس اسناد خصوصی که توسط املاک اپستاین به دولت جزایر ویرجین تسلیم شده و اخیراً توسط دیلی میل به دست آمده است، محکومیت جنایی جفری اپستین، پدوفیل فقید، به دلیل درخواست رابطه جنسی از یک خردسال، مانعی در تقویم شلوغ اجتماعی او ایجاد نکرده است.

تقویم اپستاین نشان می‌دهد که سرمایه‌دار با A-listers ملاقات می‌کند، از جمله میلیاردرهای فناوری، بیل گیتس و پیتر تیل، مدیر اجرایی موسیقی تامی موتولا، هنرمند جف کونز، شعبده‌باز دیوید بلین، و فیلم‌ساز وودی آلن – همگی پس از اینکه مجبور شدند به عنوان مجرم جنسی ثبت نام کنند. توافقی که به او اجازه داد کمتر از دو سال در حبس خانگی بگذرد.

آلن که همسر سابقش و فرزندانش او را به آزار یکی از دخترخوانده‌هایش متهم کرده‌اند و با دختر خوانده دیگرش سون یی پروین ازدواج کرده است، چندین بار در ماه در تقویم‌های اپستین ظاهر می‌شود، اغلب در شام با مهمانان خارج از صنعت سرگرمی. برنامه اپستین همچنین دیدارهایی را با کتی روملر، مشاور سابق اوباما در کاخ سفید و بیل برنز، مدیر فعلی سیا – معاون وزیر امور خارجه وقت آمریکا – در میان دیگران نشان می داد.

اپستین مکرراً با گیتس ملاقات می کرد در حالی که تلاش می کرد چیزی را که به عنوان سرمایه گذاری با پول تاریک توصیف می شود راه اندازی کند “باشگاه” با جی پی مورگان برای جذب سرمایه گذاران ثروتمندی که می توانند به صورت ناشناس کمک مالی کنند. میلیاردر یکی از بنیانگذاران مایکروسافت به شدت به دنبال کاهش دوستی خود با شکارچی است و ادعا می کند که از بازدیدهای زیاد خود از املاک اپستین پشیمان است.


اپستین از بیل گیتس اخاذی کرد - WSJ

اپستین با توجه به ورودی های تقویم که شامل ارجاعات تاکیدی مکرر به “شراب سفید،” که دیلی میل می گوید می تواند باشد “یک کلمه رمز ممکن برای چیز دیگری.”

بانکدار حتی زمانی که اپستین در حال گذراندن دوران محکومیت خود در زندان بود، از جزیره خصوصی اپستین ایمیل زد و به شکارچی موقتاً زمین گیر گفت که او “در جکوزی با یک لیوان شراب سفید” و “مدیون[d] او خیلی.»

در ایمیل دیگری، استالی به اپستین می گوید که دخترش می خواهد با او صحبت کند “درباره آینده او” توضیح می دهد که او در آستانه فارغ التحصیلی از کالج است. “تو باید آنجا باشی” بانکدار به پدوفیل اطلاع می دهد.

در هزاران ایمیل بین استالی و اپستین که به دلیل ادامه شکایت جزایر ویرجین علیه کارفرمای سابق بانکدار منتشر شده است، این دو مرد مکرراً در مورد عشق خود به دختران جوان صحبت می کنند و به نظر می رسد به افراد خاصی با نام مستعار برگرفته از کارتون های دیزنی اشاره می کنند.“سفید برفی”) یا فرهنگ پاپ (“مایلی سایروس”).

جی پی مورگان ادعاهای شکایت مبنی بر تسهیل سوء استفاده و قاچاق دختران جوان توسط اپستین را رد کرده و استالی را به دلیل پنهان کردن فعالیت شرورانه موکلش مقصر دانسته و چندین سیاستمدار برجسته جزایر ویرجین را متهم به گرفتن پول نقد اپستین در ازای سکوت و همدستی آنها کرده است.

در سال 2019، اپستین در حالی که در انتظار محاکمه به اتهام قاچاق جنسی بود، در یک سلول زندان در نیویورک جسد پیدا شد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: